Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Geliyor

Geliyor
 

Geliyor…
Baharın kokusunu alıyorum bir yerlerden
Damarlarım oynuyor…
Gözlerim açılıyor birer iri fincan gibi
Nefes alıp veriyorum
Gönlüm kaçıp gidip kırlarda yatmak istiyor
Boylu boyunca
Havada avare bir bulut el sallıyor herkese
Gönlünce
Genç kızlar tiril tiril elbiselerini giymişler
Kahkahalarla sokaklardalar
Deniz minik minik dalgalarla titreşiyor
Ama üzmüyor
İnce bir derecik artık o kadar da ince değil
Akıyor damarlardan
Bir ses hadi ayağa kalk, çık sokağa diyor
Hani ayakkabılarım nerede..?
Geliyorum, dağlar, taşlar, ırmaklar
Tutmayın beni…
 

Geliyor…

Baharın kokusunu alıyorum bir yerlerden

Damarlarım oynuyor…

Gözlerim açılıyor birer iri fincan gibi

Nefes alıp veriyorum

Gönlüm kaçıp gidip kırlarda yatmak istiyor

Boylu boyunca

Havada avare bir bulut el sallıyor herkese

Gönlünce

Genç kızlar tiril tiril elbiselerini giymişler

Kahkahalarla sokaklardalar

Deniz  minik minik  dalgalarla titreşiyor

Ama üzmüyor

İnce bir derecik artık o kadar da ince değil

Akıyor damarlardan

Bir ses hadi ayağa kalk, çık sokağa diyor

Hani ayakkabılarım nerede..?

Geliyorum, dağlar, taşlar,  ırmaklar

Tutmayın beni…

 

Madem ki, dışarıda artık bahar var…

 

Madem ki, dışarıda artık bahar var…

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..