Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gençler apolitik diyorlar, gençler apolitik değil yeni dünyanın böyle şekillenmesini istemiyorlar

Gençler apolitik diyorlar, gençler apolitik değil yeni dünyanın böyle şekillenmesini istemiyorlar
 

Sokaklarda anlamsızca bağırmak yerine kafelerde oyun oynayıp Mc Donalds’da hamburger yemek daha mantıklı. Tamam politiksiniz meydanları dolduruyorsunuz ama söyler misiniz neyi dile getiriyorsunuz? Barış için mi yürüyorsunuz? Özgürlük için mi? Ekmek için mi? Bacımın başörtüsü… Bana ne ya, ister taksın ister takmasın! Benim derdim bu değil. Elin Hintlisi Mars’a gitmiş. Bu haberi okuduğumuzda ağladığımızı biliyor musunuz?

Adam ölmüş gitmiş toprak olmuş Atatürkçü olacakmışız. Ne yapalım yani şimdi, bugüne kadar onun gibi biri gelmedi diye oturup ağlayalım mı? Biz gençler hiçbir şeyci olmak istemiyoruz “Arkadaşım çek bir burger, akşam Fener’in maçı kaçtaydı?”

Anlamıyor musunuz, sizi ilgilendiren şeyler bizi ilgilendirmiyor! Elinde şak şak tespih, sakallı kel filam, bayrak sallıyor. Yok Muhammet’in askerleri, yok Atatürk’ün askerleri “Schopenhouer İstenç ve Tasarım Olarak Dünya adlı kitabında ne diyordu?”

Görünüşe göre ülkenin geleceği bizler değil maşallah sizlersiniz… Üstelik bizim geleceğimizi de siz belirliyorsunuz. Sanki biz gideceğiz siz kalacaksınız. Bizim için her şeyi planlıyorsunuz. Ama bizler yeni dünyanın böyle şekillenmesini istemiyoruz.

Anamız babamızsınız, atamıyoruz da… Hainler mezarlığı yapıyor, insanları hadım ediyor, idam gelsin diye yırtınıyorsunuz. Hangi medeni ülkede bunlar var? Sen de diyorsun ki “Hangi medeni ülkede darbe, PKK, IŞİD var?” Ben de diyorum ki “Bunlar da işte bu anlayışın sonucu”

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..