Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Anılar
 

Gençlik rüzgârdır eser geçer

Merhaba,

Sevgili arkadaşlar buraya her hangi bir şey yazarken ben okunmasını tabi ki istiyorum.Ama sonuçta ne yazıyorsam ben kendim için yazıyorum önemli olan ne kadar okunduğu yada ne kadar yorum aldığı değil.Sonuçta bende çok eski bir üye değilim.Ama buraya daha önce girip yazan insanlara da saygı duymak gerektiğine inanıyorum.

Bunları neden mi yazdım derseniz burada okuduğum bir yazıdan etkilendim.İlk işe girdiğim dönemlerde çok deli dolu biriydim bir gün bir yerde sohbet ederken yaşlanmayla ilgili bir şeylerden bahsediyorduk.Bu sırada arkada oturan çok yaşlı bir adam söze karıştı gençler özür dilerim dedi gençlik o kadar çabuk geçiyor ki ne zaman geldi ne zaman gitti anlamazsınız bile dedi.Unutmayın ki ne yaşadınız nasıl yaşadınız o çok önemli ve de siz bizim geçmişimiz bizde sizin geleceğiniziz dedi.

Yani o insanları yaşlı eski diye sadece eleştirmek için yazan arkadaşa seslenmek istiyorum unutma ki zaman çabuk geçiyor bir gün senide ayni şekilde eleştirenler olabilir.Hayatta en kötü şey kalp kırmaktır bence.

Sevgili arkadaşlar evet gene tiyatro serüvenim başladı.Bu sefer devlet tiyatrolarından bir hoca geldi adam gerçekten işi ciddi tutuyor.Ama korktuğum başıma geldi bir sürü tekerleme yazmış bunları okuyup söylememizi istedi.Mesela bu duvarı badanalamalımı yoksa badanalamamalımı daha bunlar gibi bir sürü ben bunu yazarken bile zor yazdım mümkün değil hemen daha başlamadan hocam dedim ben baştan demeliyim ki bunları hayatta diyemem hele de bir tane şemsi paşa pasajında sesi …….. var ki bunu söylemem hiç, mümkün değil orta okulda öğretmenimiz bana bir defter sahifesi kadar pasaj yazdırmıştı. Sonra da oku demişti ama mümkün değildi dilim dönmüyor.Şemsiye, pasaj şemsi diyemem ne yapayım elimde değil.

Bu arada eylül bütün güzelliğiyle geçiyor o kadar güzel yağmur yağıyor ki eminim bu sene bereketli olacak ama şimdi güneş açtı her yer yemyeşil dün uzun bir yürüyüş yaptım hatta içimden denize girmek de geldi ama sonra vazgeçtim.Hayat çok güzel hava çok güzel doğa çok güzel ve de yaşamak çok güzel sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..