Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '06

 
Kategori
Sinema
 

Gerçek anlamıyla sinema

Gerçek anlamıyla sinema
 

Bu akşam bir film seyrettim. İlk önce emin değildim bu filmi izlemek istediğime. Hatta girdikten sonra pişman bile oldum. Sadece başlarında! Bu filmin adı 'Son umut'. Filmden fazla bahsetmek istemiyorum ama, zihnimde gerçek anlamda sinema nedir sorusunun canlanmasına yol açan bu olağan üstü filmi izlemenizi önemle tavsiye ediyorum.

Gerçek anlamda sinema nedir? Oynamakmı? Rol yapmakmı? Sanal bir dünyanın içinde insanlara suni bir eğlence tattırmakmı? bence sinema; Rol yapmak değil, yaşamak! Kuru bir eğlence değil, yaşatmak! oyuncuların güzel olmalarına, ağladıkları zaman kendilerini nasıl paraladıklarına, korktukları zaman nasıl olmaz bir şekilde korktuklarına, güldükleri zaman nasıl aslında gülmediklerine o kadar alışmışız ki, sinemanın yaşamak ve yaşatmak olduğunu unutmuşuz.

Kurşunların bu denli etrafınızda uçuştuğu, insanların bu denli yanıbaşınızda çığlıklar attığı, ve bu denli insanlığı, insan olmayı irdeleyen bu filmi, gerçek anlamıyla sinema budur dedirten bu filmi izlemenizi tekrar tavsiye ediyor ve sağlıklı günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 19
: 713
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Anadolu üniversitesi işletme bölümü mezunuyum. Profesyonel olarak müzikle uğraşıyorum...