Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Geride bıraktıklarım

Biraz sonra hazırlanıp dışarı çıkacağım. Belki yarın belki de yarından sonra eve döneceğim. Hoş süre önemli değil; ben evden her ayrılışımda bu telaşı, bu hüznü yaşıyorum geride bıraktıklarıma odaklı.

Genelden vazgeçip şu ana odaklı yazacak olursam, işte size geride bırakmakta zorlandıklarım; sıcacık yanan sobam, üstünde kaynayan çayım, derli toplu olsa da her an beni yatmaya davetkâr yatağım, dinlediğim radyom, sobanın üzerinde patlattığım ve telaşla yemeye çalıştığım kestanelerim ( otobüs saatte bir kalkıyor telaş ondan), kırdığım henüz temizleyemediğim cevizlerim ( doğal, kendi bahçemizden ),yarım kalan temizlik işlerim ve hobilerim ( örneğin bin parçalık puzzle çok süründü ortalıkta ), yeni oluşturacağım dua ve meditasyonum, hayvanlarım ( özellikle Argos ve Kar ), bitkilerim, çiçeklerim derken, bu liste uzar gider.

İyi ki şu sıralar tek başıma yaşıyorum. Yoksa bu listeye bir de; anne, oğul, eş gibi insani ilişkilerde yaşadığım birliktelikler olsaydı, daha da zorlanırdım. Biliyorum. Çünkü yaşadım ve zaman zaman da yaşıyorum. Sağlık olsun!

Ne yaşanılırsa yaşanılsın; olumlu- olumsuz. Bunlar, yaşamın göstergesi öyle ya da böyle.” Her nerede yaşanılıyorsa ve yaşatılıyorsa “ demek geldi içimden. Bu cümle size de tanıdık geldi mi?

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..