Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Geyik muhabbeti

Geyik muhabbeti
 

Yerel seçimler için en son yapılan anketin sonuçlarına göre, üç partide düşmüş. Bir yerlerini kırmamışlar, çok şükür. AKP, CHP ve MHP düşük yapmışlar. Anketi AKP ye yakın bir şirket yapmış. Bu nedenle ben pek itibar etmedim. Mutlaka altında başka hesaplar yatıyordur. Sadece AKP nin oyları düştü deseler, Başbakan'ın hışmına uğrayabilirler. Bu nedenle yanına diğerlerini de yerleştirmişlerdir. Bak biz düştük. Ama, düşerken onlarıda düşürdük.

Sanal olarak diyelimki doğru. Ee, seçimi kim alacak? DTP mi yoksa?

AKP cümbür cemaat kampta. Kızılcahamam da kamp yapan AKP Mebus takımı kondisyon depoluyor. Pardon iman tazeliyor. AKP li Mebuslar, Başbakan Erdoğandan en çok imam talebinde bulunmuşlar. Bölgelerinde imam kıtlığı yaşanıyormuş. Hayrola , ne olmuş? Cenaze mi var? Kim ölmüş? Vah vah. Ee İmamları okullara öğretmen olarak atarsanız olacağı bu. Şimdi bizi öte tarafa kim gönderecek? Türklere vize koymuşlar mı acaba?

Başbakandan müjde var. Kriz tepeye çıktı. Şimdi iniyor. Allah Allah. Kriz zirve yapmış. Şimdi iniyormuş. Zirveye bayrak dikmiş mi? Kimin bayrağını dikmiş. İniş her zaman çıkıştan daha zordur. Ya inerken kaybolursa ne olacak. AKUT' a haber vermişler mi? Bu kış kıyamette oralarda donup kalmasın . Birde kriz'in krizini yaşamayalım. Çekilmez valla. Pardon Vallahi diyecekmişim. Şimdi emekli Türkçe öğretmenim kızar.

Geldik Spor sayfasına: BJK yönetimi Hocamıza güveniyoruz demiş. Yenildik, ama güzel oynadık. Şerefli ikincilikten sonra , şerefli yenilgi devri başladı. Hepimize hayırlı, uğurlu olsun. Biz ne olacağız. Biz gariban taraftarlar. Biz ne Hocaya , ne kocaya güveniyoruz. Koca nereden çıktı şimdi. Ne Hocaya, ne yönetime diyecektim. Bu takımı kendi başına sahaya çıkarın. Her takımı yener. Ben takıma güveniyorum. Hakem mi ? İşte onu karıştırmayın. Ergenekon savcısını hakem yapsak mı acaba, diyorum. Ama olmaz. Bir penaltıya 2550 sayfa iddianame hazırlar, maç bitmez.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..