Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Terkedildim

Terkedildim
 

İmralı Lord'u Apo kendisini terkeden babalığını mahkemeye vermiş. Tam 20100 euro tazminat istiyormuş. 20 bin'i anladım da, bu 100 nereden çıktı. Bence 20 bini verirler ama, 100'ü vermezler. Kimsenin yüz vermediği Apo'ya Yunanlı babası da 100 vermez.

İmralı lord'u Apo bu parayı ne yapacak. İmralıda alış veriş merkezi mi açıldı. Açılsa bile onun parası bu ülkede geçmez ki. Doğuda bir yerde adam ölmüş. Komşusu taziyeye gitmiş. Bir bakmış tandır başında ekmekler sıra sıra dizili. Soğanlar hevenk hevenk duvarda asılı. Bunları gören komşu, ölen adamın karısına demişki:

- Soğani var. Ekmegi de var. Niye öldü ki?

İmralı Lordu nun soğani, ekmegi yokmu. Parayı bunun için mi istiyor? Vah vah....

Beşiktaş Ronaldo'yu alacakmış. Renk olsun diye. Forma satışı artarmış. Reklam olurmuş. Vs, vs. Renk olacakmış. Hani erkek adam renkli takım tutmazdı. Ronaldo kaç renkli ki? Daha renklisi yok mu? Örneğin, mesela, misal olarak söylüyorum, Angelına Jolıe daha rankli olmaz mı? Yedek kulübesinde şöyle bir otursa. Ama olmaz. Bütün takım yedek olmak ister. Bize uymaz.

Bayram geldi. Tatil tam dokuz gün. Geçtiğimiz Şeker bayramında da dokuz gün tatil yapmıştık. Turistik yerlerimizdeki oteller full dolu. Uçakta, otobüste, vapurda yer yok. Ben ekonomiden, krizden anlamam. Bende kronik kriz var. Bu yeni gelen, global kriz, bize geldi mi? Geldiyse kime geldi. Bizim kapı açıktı, yoksa o da mı bize girdi? Kriz bu. Girecek yeri bilir. Başbakan demişti ki: Kriz bizi teğet geçer. Sonra dediki: Kriz tepede.Şimdi inişe geçti. Sonra bir baktı ki, kriz tepeye yerleşmiş. Oradan bizi dikizliyor. Kriz şahin tepesinde. İneceğide yok. Ben size bir şey söyleyeyim mi. Başbakanda benim gibi ekonomiden anlamıyor. Onun kapısı penceresi sağlam. Korumaları da var. Krizi nerden bilcek?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..