Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Mizah
 

Gezi parkı artık Polat Alemdar'a emanet...

Gezi parkı artık Polat Alemdar'a emanet...
 

haberiniz.com.tr


"Uygun musunuz efendim?"
 
"Gel bakalım Polat'ım"
 
"Beni emretmişsiniz başkanım"
 
"15 gündür biz bu Gezi parkının içinden çıkamadık Polatım. Son çareyi sende buldum. Sen ki zamanında askerlerimizin başına çuval geçiren Amerikalılardan intikamımızı aldın. Irak'ta, Filistin'de çok başarılı çalışmalar yaptın. İsrail Büyükelçiliğinden adam bile kaçırdın."
 
"Sağolun efendim. Şimdi ne yapmamı istiyorsunuz sayın başkanım"
 
"Polatım sana bir şey söylememe gerek yok. Sen gereğini yaparsın. Öncelikle Gezi parkında protestocuların arasına karışan provokatörleri teker teker hallet."
 
"Tamam efendim."
 
"Yanına Memati'yi de al."
 
"Memati öldü ama başkanım"
 
"Ya öyle mi, ben mimarlığa başladı diye duymuştum."
 
"Evet birkaç bölüm Muhteşem Yüzyılda Mimar Sinan rolünü oynamıştı. Ama o rol ona çok sakin geldi. Çabuk bıraktı."
 
"O zaman Abdülheyi al."
 
"Tamam başkanım. O bu işlerde tecrübeli. Onu alayım."
 
"Yalnız silah kullanmak yok. Hepsini sağ istiyorum."
 
"O iş kolay başkanım. Peki orada çadır kuranlar var. Onlara birşey yapacak mıyım?"
 
"Onlara sert davranmana gerek yok. Onlarla diyalog kur. Yanlarında olduğunu hissetsinler. Oradaki birkaç kişiye sizi dizide oynatacağım filan, birşeyler söyle."
 
"Figüran olarak alabilirim onları ancak."
 
"Tamam, tamam figüran olarak al, nasıl olsa sen dizide hepsini öldürüyorsun."
 
"Güvenlik güçleri benim emrimde mi olacak?
 
"Yok artık. O kadar da değil."
 
"Hiç olmazsa MİT başkanı olsaydım."
 
"Ooo Polat, sen iyice havaya girdin bakıyorum."
 
"Özür dilerim başkanım. Bir an için kendimi dizide sandım." 
 
Başbakan şu sıralarda  Polat Alemdar karakteriyle özdeşleşen Necati Şaşmaz'la görüşüyor. Bu görüşmenin milletimiz ve vatanımız için hayırlı olmasını diliyorum. 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..