Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gidiyorum…

Gidiyorum…
 

Vazgeçtim her şeyden…

Kendimden kaçamayacağımı bile bile gidiyorum…

Ellerim bağlı, bedenim harap…

Bütün bu yaşanmışlıklardan geriye ellerimde kaybedecek hiçbir şey kalmamış…

Gümüş kanatlı melekler bile kederimi almayı başaramamışken nereye gidiyorum bilmiyorum…

Denemeden asla bilemeyeceğim gibi…

Yukarı, geceye bakıyorum. Göklerde bir pencere bırakıyorum giderken...

Sen gittiğinde okuyamadığım bir işaret bırakmıştın gökyüzünde. Kimse anlamasın diye…

Tıpkı benim şimdi gökyüzündeki pencereye bıraktığım işaret gibi…

Gözyaşlarım yağmur olmuş akarken sessizce…

Ben ise cesaretsizce bakıyorum pencereden…

İçimdeki nefretten gök gürlerken…

Ben ise susuyorum şimşekler konuşurken…

Yavaş yavaş terk ederken bir gün daha beni…

Ben ise gözlerim bağlı, kalbim harap…

Gidiyorum…

Resim: www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 47
: 2023
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı “Piyano” ve “Kompozisyon ve Orkestra Şefliği” ..