Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

gidiyorum


Ben senden gitmedim ki. Kendimden gidiyorum...

Gidiyorum bu şehri sana bırakarak
Bahçedeki güller salkım söğüt sana emanet
Sakın pişman olma, üzülme ağlayarak
Sende vakurla ve gülerek vedanı et....

Salondaki resmimizi istersen at
Sabun kokan havlular dolapta kalsın
Hayalimi bile saklama yüreğinde
Hatırlarsan sonra acıyla yanarsın...

Her gün iki öğün yemeği verilecek
Mutluluk türküleri söyleyen kedimize
Kuşlar yine gelecek pencereye biliyorum
Ama sen ihanet ettin ki hepimize..

Telefonda ararsa dostlar yok dersin
Giitiğimiz kır kahvesi öksüz kalacak
Ben olmayacağım gezdiğin odalarda
Baş ucumdaki güller çok ağlayacak...

Gidiyorum bu şehri sana bırakarak
Yanıma yalnız anıları alarak
Bu şehir yorgun güzel ve seninle
Bir tek bu şehir var beni anlayacak

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..