Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Çocuk Oyunları
 

Gına geldi Hadise'den ve istatistiklerden

Gına geldi Hadise'den ve istatistiklerden
 

Uzun süredir takip ediyorum. " Aman bana ne" deyip görmezden gelmeye çalışıyorum ama bir türlü durmak bilmiyor bu taarruz. Arkadaşlar en çok okunan ( burası çok komik) blog yazarları olarak hem gurur duyuyorlar, güya mütevazi olmaya çalışıyorlar, her gün gözümüzün içine soka soka bu tıklanmaları okuma olarak hanelerine yazıp , gerçekten emek vererek, yeni bilgiler üreterek insanlık birikimine bir artı yüklemeye çalışan değerli arkadaşlarımızı rencide ediyorlar.

Daha önce de çok gördük. Başlık başka, içerik başka ve çıplaklık içeren bloglar çok tıklanıyor. Dünyada popüler binlerce isim koyduğunda çok tıklanıyor. Bunları isim olarak koyup da kendini okundu sayanlara bir şey demiyorum. Öyle mutlu oluyorlarsa olsunlar. Ama ikide bir bu kurnazlıkları bir maharet gibi gözümüzün içine sokarlarsa, "yetti gayri" demek zorunda kalırız. Bu arkadaşalr eğer yüzbinlerce okunuyorlarsa hemen kitap yayınlamalarını öneririm.

Ben fazla uzatmak istemiyorum. İşi gücü istatistik yapmak olan, kendi tıklanmalarını millete reklam yapmak olanlara karşı bir önlem getirilse iyi olur. Editörlere önerim. Bu arkadaşlara belirli günlerde sayfa ayrılsın ve bizim o saatleri öğrenip girmek gafletinde bulunmamıza imkan vermeden atıp tutsunlar, rahatlasınlar, bizler de ondan sonra girip okuyalım diğer blogları. Bir de mümkünse eğer, kim tıklandı, kim okundu tesbit edilsin. Ayrıca başlığına bakıp bir şeyler var sanarak girip de, dümdüz sayarak hemen geri çıkanların istatistiki çıkarılsın.
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..