Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Git başımdan "aşk"

Git başımdan "aşk"
 

Güftesiz bir şarkının son notasıydı sözlerim..şarkı bitti kapandı gözlerim.


"Uğraşma! kandıramazsın, kaldıramazsın"

Akşamın hüznü düşerken bu sensiz şehre
Git gide büyüyor..
Umutsuzluk denen çocuk içimde.
Gelmeyeceksin, biliyorum.
Ve ben gelmeyeceğini bile bile
Seni bekliyorum.
O mor akşamların gölgesinde

Hayalin dokunur sessizce ellerime
Ta uzaklardan bir ses işitirim.
Derinden ve yaralı.
Olmuyorsa sevgili..
Bu aşkı daha fazla üzmemeli

Gel;
Hadi, söndür, söndürebiliyorsan yüreğimde ki ateşleri.
Nefesinle okşa
Mum alevi gibi titreyen tenimi.
Bir gün daha geçti ve gitti, ömrümüzden
Sessizce süzülen bir hayal gibi.

Çökmeden gece
Kabus gibi aşkımızın üzerine
Gitmeliyiz bu yerlerden sevgili.
Tut ellerimi!
Uçur kanatsız bir kuş gibi maviliklere.
Götür beni, doğduğun ülkenin yeşilliklerine.
Çalsın davullar, zurnalar.
Meşk edelim sevdanın düğünün de.
Haydi sabaha varmadan gece
Gidelim o cevabsız bilmeceye
Yar göğsünde sündürmeden rüyaları
Uyanalım kendi gerçeğimize.

Kapat perdeleri ey gece, uyumalıyım.
Koynunda huzur bulmalı..
En güzel rüyaların da kaybolmalıyım.



Güftesiz bir şarkının son notasıydı sözlerim..şarkı bitti kapandı gözlerim.



Dilruba Emin Genç  02 Mayıs 2013 /15:35
 

 
Toplam blog
: 41
: 486
Kayıt tarihi
: 11.01.13
 
 

İlkokul mezunuyum. Müzikle ve şiirle ilgileniyorum, yazmayı seviyorum.. İki edebıyat sitesinde (a..