Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Git... Hayır, gitme...

Git... Hayır, gitme...
 

Olmayacak olanı oldurmak da zor.

Tamam artık yollar senindir.

Git artık.

Bit artık.

Olmamış ol bu canda.

Zamanı geri alalım mesela,

Hiç tanışmamış olalım.

Unut adımı,

Unut yaşattıklarımı.

Ne seninle yaşayabildim mutlu mesut,

Ne de sensiz olabildim ayrı düşünce.

Saatler boşa ilerliyor artık.

Veda gidene yakışır, kalana değil.

Git artık.

Biliyorum kolay değil filmin sonunu yaşamak.

İz kalacak illa ki hatıralarımızda.

Düşünmek canımı acıtıyor her defasında.

Nefretim çığ gibi büyüyor içimde.

Ölmeni isteyecek kadar büyük bir nefret bu.

Bana yabancı gibi bakan gözlerin karşımda,

Şimdi ise yollara bakıyor.

Heveslerin uğruna çıktığın bu yollar;

Ellerini boş döndürecek kirlete kirlete.

Düşünme beni.

Hayat senin, ayak senin, heves senin.

Zaten ben de unuturum kolayca seni,

Neleri unuttum, nelerden vazgeçtim.

Sen misin bende baki kalacak ?

Hayat bana da güzel.

Yapamadıklarımı yaparım doya doya.

Git artık.

Bittin bende.

Bittin anladın mı?

Bitti...

...

Bitti demeye de dilim varmıyor ki.

İçimden konuştum varsay hepsini.

Sen canımdayken nereye gideceksin ki hem?

Sen yanımdayken nereye gideyim ki ben?

Yarınlara güzel bir ümit besledim içimde.

Bilmiyorsun, ama sen de ezberleyeceksin.

Yaşanacak güzel günlerimiz var,

Yarım bırakmak, hayalleri inşa ettiğim zamana ihanet.

Yarım bırakamazsın yani.

Hayallerin vardı, benim gibi özümsediğim.

Daha onları yaşayacağız.

Yüzüne tebessüm konduracağım ben.

Sarılıp ağlarız belki.

Ama, kal mesela.

Benimle kal,

Ömürlük kal.

Yedi kat eller bir ben değil,

Ben olmayan yanınım senin,

Eksik yanınım.

...

Haberin Yok...

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..