Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

05 Temmuz '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Gitmek istiyorum ama gidemiyorum...

Gitmek istiyorum ama gidemiyorum...
 

Gidemiyorum,

Zaman tatil zamanı çekip gitme zamanı, ama olmayınca olmuyor derler ya...

Gidemiyorum,

Düşlerim var düşlerimden öteye gidemiyorum.

Yüreğim huzur istiyor, çekip gitmek geliyor içimden... herşeyi bir kenara bırakıp bir adaya saklanmak istiyorum kar düşüne kadara avuçlarıma...

Halbu ki ne çok isterdim başımı alıp gitmeyi. İşleri, sıkıntıları, birbirine uymayan plan ve programları bir kenara bırakıp gitmeyi ne çok isterdim.

Issız bir adaya, bir damla suya, güneşe, toprağa...

Hayatın koşturmacasına dur desem başımı alıp gitsem çok uzaklara... Keşke diyebilmek yerine tamam desem , ama olmuyor hayat bazen hiç planda olmayan engeller çıkartıyor karşımıza acımasızca. Yüreğin git desede hayat kal diyor yanıbaşımda, koşturmacanın ortasında.

Bu günlerde herkes tatil havasında. Ben istanbul'da hayatla başbaşa, tatilde yok huzur da şimdilik ufuklarda, kısmet başka baharlara...



 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..