Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Gitmeli artık.. mola veriyorum.

Gitmeli artık.. mola veriyorum.
 

Gitmeli artık diyorum.
Zamanı geldi...
Usul usul.. ve,
Günbatımlarına doğru,
Denize doğru yol almak istiyorum..Taşburundaki sert kayaların üzerine oturup,
Denize olta sallamak istiyorum.
Oltamın ucuna balığın tutunmasını beklerken..
Daha önce yüzünü hiç görmediğim insanlarla sohbet etmek istiyorum.
Yanımdan geçen insanları tanımasam bile..
Gülümseyerek selam vermek istiyorum.

Mesela akşamları..
Gamsız kedersiz.. verandadaki salıncagımda sallanmak istiyorum..
Yan komşumun radyosundan dinlediğim nihavent makamındaki şarkıları dinlerken, Rüzgarın Sesiyle uyumak istiyorum.
Geceleri balıkçıların motor sesleriyle kapatmak gözlerimi yeni bir güne..
Ya da, alçaktan geçen bir uçağın nereye gittiğini düşünmek istiyorum.

Hatta düşünmek bile istemiyorum hiç bir şey..
Öylece uzanıvermek, Altınkum'daki kumların üzerine...
Güneşin sarı sıcağına
Ve..
Denizin serin sularına,
Bir kavuşup,bir ayrılmak istiyorum.

Gitmeli artık,
Zamanı geldi..
Koskoca bir bavula tıkıştırmışım herşeyi..
Üzerimden sıyırmışım artık hüzünlerimi.
O kokuşmuş.. hüzünlere bulanmış elbiseleri,
Giderken.. buruşturup çöpe atmak istiyorum.


Y.Z







Uzun bir not:

Arkadaşlar ben artık mola veriyorum. Çocukluğumuzda elim sende oyununu oynarken, koşmaktan yorulup, kan-ter içinde kaldığımızda avucumuzun içine diğer elimizi vururduk ya hani ''Molaa'' diye. Ben de koşmaktan yoruldum hayatın içinde.

Hayat, tek bir pencereden ibaret değildir.. Hayatın bir çok penceresi vardır... ve bu pencereleri görmek için,bunları görmeyi istemek şart..

Ama,görmüyoruz işte... çünkü tek bir pencereden bakmaya alışmışız bir kere..keskin kenarlı düşünüyoruz herşeyi.. Oysa,daha çok esnek olabilmeliyiz.Ben bu pencereyi kapatıyorum.Şimdi başka pencerelerim var benim açacak..

Pencerelerinizi açın siz de arkadaşlar, sıcak bastı çok sıcaakk..

Hepinize mutlu.. keyifli tatiller ve sevgiler..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..