Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Gitsin mi? Kalsın mı?

Gitsin mi? Kalsın mı?
 

tavşan bizim evde


Yetişin ! Bizim evde tavşan var ! Kızım eve bir tavşanla geldiğinde önce çok şaşırdım, sonra da şükrettim. Ya elinde bir yılan veya fare ile çıkagelseydi?

O zaman ne yapardık bilmiyorum. Çöcuklar her yıl belirli aralıklarla tuttururlar; evde hayvan besleyeceğiz diye. Baktılar ki bizim kabul edeceğimiz yok, iki kardeş plan yapmışlar. Operasyon ben okuldayken gerçekleştiği için, eve gelince ve tavşanı görünce ne yapacağımı şaşırdım. Küçücük, siyah beyaz, şirin mi şirin. O kadar çaresiz görünüyor ki! Kızmak ne kelime, bağrınıza basasınız geliyor. Neyse böyle karmakarışık duygular içindeyken, acaba evimize uğursuzluk getirir mi? diye korkmaya başladım. İşlerimizin kötü gittiği bir sırada bir arkadaşım, bize kedi beslememizi önermişti.

Kısmet, bereket getirirmiş kedi beslemek. Tavşanlardan hiç bahsetmemişti. Şimdi soruyorum size ; bu güzel gözlü tavşan gitsin mi, kalsın mı? Uğursuzluk getirir mi? Getirmez mi? Bana en kısa zamanda cevap yazarsanız çok sevinirim. O kadar çok ihtiyacımız var ki uğur getirecek bir şeye! Hele şu kriz döneminde. Her yerde kriz ve kriz geçirmeye meyilli insanlar varken. Sizce minicik bir tavşan avutabilir mi bizi? En azından bir süre ...

 
Toplam blog
: 34
: 1352
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Ailem benim her şeyim. Yazmayı çok seviyorum. Söylediklerim karşımdakiler..