Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gölgenden medet ummayacağım

Gölgenden medet ummayacağım
 

Resim :Alıntı


Bu gece efkar yine bende
Her gece gibi attım yine kendimi dışarıya
Kirpiklerim nemli, hava soğuk
Sokak lambalarının aydınlığında
Yüreğim kan revan, karanlık, hasret dolu

Bu gün de yoksun

Işığı yanan bir kaç ev
Kim bilir neden yanar
Hangi hasretlere, derde, kedere
Volkan gibi taşan sevdalara,
Mutluluklara yanar kim bilir

İçmekten usandım yokluğunda
Bu gece de aradım seni sessiz sokaklarda
Yine bulamadım.
Kavruldum yokluğunda


Bu gece de yaralı beden
Yürek darmaduman
Canımı yakan sen
Benim canımdan değerli misin ki
Bir avuç yüreğimi hasta ettin
Yaktığın bedenimi ne sandın ki
Fırlatıp attın

Ey sevda nedir bilmez
Sevdasına kavrulduğum
Ne sandın ki fırlatıp attın,
Bir hiç gibi savurdun beni


Yummam yine geceye gözlerimi
Ayaklarım yönetir bedenimi
Yönüm sana döner
Gölgene muhtaç bedenimle
Gelmeyeceğim bu gece sana
Köşelere sinip gölgenden medet ummayacağım
Gelmeyeceğim…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..