Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Gönlüm beni sana uygun gördü

Gönlüm beni sana uygun gördü 

Diyeceğim

Hemen kafalarda soru işareti uyanacak

Diye

Korkuyorum.

Neden?

Yargılanacağımdan.

Çünkü

En başta ben beni yargılarken

Buluyorum kendimi.

Böylece

Çok affedersiniz

Bir anlık hazzın da

Ettim içine.

Hâlbuki ne hoş bir andı!

Diksiyonu yerinde

Ses tonu harikulade bir beyden

Bir “ Günaydın!” işitmek.

İşte demişti içimdeki ses

“ Benim erkeğimin sesi böyle olmalı”

Sonra köpek de sevmeli

Doğayı umursamalı

Ve

Oldu olacak biraz da karizmatik olmalı.

Derken

Bencillik ya

Henüz “ eşi ölmemişlerden olmalı

Hani o “ kaliteli erkeklerin tapulu” olduğuna dair

İnanca dayalı.

Ya da hani derler ya

Eş bekleyen kızlara

Umut olsun diye yaralarına

“ Küçüktür büyüyememiş

Uzaktadır gelememiş

Karısı vardır ölmemiş.”

Eh, bizde yaş kemale erdiğine göre

Şıklar bire inmeli

Hızlı adımlarla marş marş ileri gitmeli.

(Uyağı da buldum sonunda, biraz şiire benzemiştir gari.)

 

 

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..