Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Gönlümce Sevecektim

 
Sözünde dur-masanda küskün değilim inan
Sevmeyi anlat desem beni gösterir miydin?
Beni maziye gömsen! Senli eğilim, anan
İmkansızı gösterip aşkta estirir miydin?
 
Hani, o gün gelecek gönlümce sevecektim
Canım, canın bilecek aşk sayıp, övecektim!
 
Dudağımdan düş demem uzun yıllar geçse de
Dağında ahu kalsam canımda ki can derim
Sensiz, bağ, ova demem nice haller seçse de
Her sek-işte sen bulsam kafesimde han derim!
 
Hani, o gün gelecek gönlümce sevecektim
Canım, canın bilecek aşk sayıp, övecektim!
 
Bakarım tek sözüne sen gittin ben zordayım
Sevdan, sapak dönemeç rengi kemale sürur
Meftun iken gözüne sen ittin ben burdayım 
İki damla yaş hüznüm akar cemale vurur!
 
Hani, o gün gelecek gönlümce sevecektim
Canım, canın bilecek aşk sayıp, övecektim
 
Şansız mı nazlı canım ellerim yana düşer 
Nazenince inceden aşka çıkmaz mı yolun?
Bırakmaz meczup kalbim korlanıp cana pişer
O var ya, bir zamanlar bana akmaz mı solun?
 
Hani, o gün gelecek gönlümce sevecektim
Canım, canın bilecek aşk sayıp, övecektim!
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..