Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Gönül ve kalp

Gönül ve kalp
 

Alıntıdır


 

Lodosun sarhoşluğundan mı ne? Kafam dumanlı.

Takvim yapraklarının hızına yetişemiyorum, iyi mi kötu mü bunu da kestiremiyorum.

Kimisi kafama kazınıyor tarihlerin, kimisi kalbime...

Acılar büyütmemişse ,yüreğin;verilen derslerden çıkardığın notlarını düzgün alamamışsan, göstermelik duruşların anlamı olabilir mi?

Yarınlarda yaşamak,

Hep güzelliklerle anılmak için insan olmak şart.

Hatır gönül bilmek,

Düşünmek,

Akılda tutabilmek,

Yâd etmek,

Vefalı olmak,

Sevmek şart.

Boş lakırdı her yerde var,

ÖNEMLİ OLAN GÖNÜL VE KALBİN olduğu yerlerde dolaşabilmek, çünkü gönül ve kalbin olduğu yerlerde insanların birbirlerine karşı duyduğu saygı var, sevgi var.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..