Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yorulan ben yoran ben!

Yorulan ben yoran ben!
 

“Yorulan ben yoran ben” bu nasıl oluyor anlayamıyorum.

Yoruyorsun kelimesini son dönemlerde öyle sık duymaya başlamıştım  ki. Bu kelimeyi duyunca şaşkın bir ifadeyle karşımdakine bakar durur olmuştum.

Arkadaşım bu cümleyi kurunca kendi yaşadıklarım aklıma geldi.

Yoruyordum çünkü yorgundum.

Yoruyordum çünkü tükenmiştim.

Yoruyordum çünkü artık üstümden yükleri alın diye feryat ediyordum.

Ve güçlü kadınsın diye sırtımızı sıvazlayanlara artık öfke duymaya başlamıştım.

Güçlü kadın olmayı ben tercih etmemiştim.

Bir hayat yolunda yürüyordum ve yaptıklarımın normal olduğunu zannediyordum.

“Yorulan ben yoran ben”

Arkadaşımızı, dostumuzu, sevgilimizi, eşimizi yormadan, sıkmadan hayatı paylaştığımızı düşünürken bir anda kendimize saygı duymadığımızı fark etmek işte anahtar kelime buydu.

Bizim onlara duyduğumuz saygının birazından vaz geçtim kırıntısını bile görmediğimizi en acısı da kendimize hiç saygı duymadığımızı öğrenmek oldu.

Yıllarca emek vermeden hazırı yaşamış insanlar, değer yargıları sadece almak üzerine gelişmiş olan insanlar, sevgiyi sadece sevilmek daha çok sevilmek olarak ölçen insanlar.

Ve artık verecek bir şeyin kalmadığında ışık hızıyla uzaklaşan, tembelliğe alışmış olanların çirkeflikleri, seni eleştirmeleri ya da mecburmuşsun gibi beklenti içine girmeleri.

 

En son tükendim ben dediğimi hatırlıyorum ve kendimi nasıl mutlu edeceğimi düşünürken bir baktım ki ben kendime yabancıyım.

Anladım ki sen kendini düşünmezsen kimse seni düşünmüyor.

Yoruyorsun kelimesini artık duymuyorum.

Çünkü artık kendimi yormuyorum.

Yapılacaklar listesi birikiyor ve sonra o listenin içinde kayboluyorlar.

Sorumluluğunu almazsan, emek vermezsen, iyi niyetli olmazsan, suskun kalırsan, hakkını yedirtirsen, dinlemeyi bilmezsen, anlamaya çalışmazsan, egolarının kurbanı olmuş ve hep ben ben diyorsan

Ben yormam hayat seni yorar.

Yoruyorsun diyen insanlara bir bakın anlamaya çalışmamış, sorumluluğu olmayan ama sorarsanız tüm yük onların üstünde diye şikâyet edenlerdir.

Yoruyorsun diyorlar çünkü kafalarında yaşıyorlar beynen kendilerini yoruyorlar.

Eyleme dökemediklerinle kendi kendilerini yoruyor ve karşısındakini suçlayarak kaçıyorlar.

Yoruyorsun kelimesinden sonra ki cevabım ee sonuç?

Çözümle gel, sorunla değil.

Soruna soruyla gelenler size çözüm değil sorun yaratacaktır.

İşin komik yanı üstüne yine siz suçlu çıkacaksınız.

Yoruyorsun diyenlerin kucağına sorunu bırakın ve izleyin.

İnanın çok eğlenceli oluyor.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..