Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
İzmir
 

Göztepe köprüsünde kutlama

Göztepe köprüsünde kutlama
 

Kızartma yaparken telefon çaldı, arayan körfez güzeli. Küçük bir ekiple 1 Mayıs kutlayacakmışız

- Bu işi nerde yapacağız... diye sordum

- Göztepe köprüsündeki çay bahçesinde... dedi

- Canım benim, niye bildik yerlerde kutlamıyoruz da beni kaybettirmeye çalışıyorsun... diye sordum

- Bak şimdi sana tarif edeceğim, öyle kolay bulacaksın ki... dedi

- Hadi bakalım... dedim

- Üçkuyular istikametine bin, meydanda in. Sahilden geçen otobüslere ters istikamette bin, Göztepe köprüsünde in... dedi

- İyi tamam... dedim. Tam hazırlandım, bir yağmur bir çamur... 1 Mayısa bereket geldi

86’ya bindim. Hıfzı’yla başlayan bir durakta indim. Sahile yürüdüm

Körfez güzelini aradım, "geldim" demek için... dakka bir gol bir... Telefon çekmiyor. Arıyorum arıyorum ses yok. O beni arıyor "aloooo" diye paralıyorum kendimi

Sahili boydan boya yürüdüm, körfez güzeli ve saz arkadaşları görünürde yok

Bir büfeye gittim ve telefon kulübesi sordum. O da gözümün önündeymiş de görmemişim

Kulübeden körfez güzelini aradım "aloo" dedim, pat diye telefon yüzüme kapandı

Evi aradım, Mert’e körfez güzelinin telefonunu verdim. Bulunduğum yeri söyledim. "Telefonum çekmiyor, gelsin beni bulsun her nerde geziyorsa" dedim

Biraz sonra körfez güzeli göründü. Ağır abla modunda saçlar topuz, üzerinde pembe pardösü, kumaş pantolon

Sesleniyorum avel kız bakıyor ama görmüyor... el ettim de nihayet beni farkedebildi

İmaj değişikliğimizden ikimizde tanınmaz halde olduğumuz için yakamıza da kırmızı karanfil takmadığımız için komik anlar yaşadık

Akşama kadar yedik içtik. Arda bol bol resim çekti. Tam kalkıyorduk ki Hilmi abiyi gördük. Ayaküstü konuştuk ve masamıza döndük

Biraz daha oturduk ve hareket saatinin geldiğine kanaat getirdik... hemen ayaklandık

Geldiğim yoldan geri döndüm. Alakasız bir yerde indim. Yürüye yürüye eve geldim. Yürüyüş uzun sürdüğü için biraz yorucu oldu ama herşeye rağmen güzel bir gündü.

Not: Göztepe köprüsü ayağındaki çay bahçeleri çok güzel... İzmir’e misafir olarak gelenlerin mutlaka görmesini önerebilirim.

:)İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/goztepe-koprusunde-kutlama/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..