Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Gözümden Düştün Sen Hayat

Gözümden Düştün Sen Hayat
 

 
gözümden düştün sen hayat
böyle miydin sen eskiden heyhaaat 
sen büyüktün, çoook büyüktün
belki de
ben seni gözümde fazla büyüttüm
 
neşeli şarkılarım
nerde, neden kayboldu 
zamanın tadı
şimdi neden yok oldu 
selâmı sabahı kestin, ne oldu 
böyle değildin sen eskiden
hayat sana ne oldu 
 
bir tatlı huzur, bir yudum soluk
şimdi neden böylesi sönük
 
nerde sevdiklerimin sesi, neşesi 
eksildiler bak birer birer hepsi
bırakmadın ki
gelecekte yaşamak hevesi
gözümde büyütmüşüm hayat ben seni
 
çocuk sevinçlerimi çekip elimden aldın
geçmişte ben onlarla nice rüyâlara daldım
çok acımasızsın sen
ben bunu biraz geç anladım
gözümden düştün sen hayat
 
7 Mart  2009
 
Hâdiye Kaptan 
 
  • (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....