Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '20

 
Kategori
Güncel
 

Güçlü Olmak Uzak Durmak

Ülkem ve dünya bu haldeyken çiçek böcek yazamam, yazılarım okunmazsa okunmasın.

Tehlikelere karşı güçlü olacağız, uzak duracağız.

Nasıl güçlü olacağız Rambo muyuz biz.

Sizin şu çokbilmişleriniz var ya onların öğüdü.

Devletim varsa böyle bir mecburiyetim yok.

Yaşadığım yerde tehlike ve yanlışlar hiç olmayacak, devletim sağlayacak bunu.

Geçenlerde bir yavrumuz üzerine direk devrildi ve öldü.

Kim suçlu burada? Devlet bu çocuğun katili. Birileri görevini yapmamış, ben anlamam yaptıracaksın.

Bitli sakallı dervişler, sözde bilim adamları, düşünürler demişler ya tehlikelere karşı güçlü olun kendinizi koruyun ya da işte uzak durun.

Bu durumda ölen el kadar yavrucak suçlu oluyor, devrilen direğe karşı kendini korumamış veya tehlikeyi fark ederek uzak durmamış!

Sorun isterseniz yarısı kader diyecek(bir de kader çıktı!) yarısı da suçu birilerine atacak, kimse devleti suçlamayacak.

Bakın diyelim ki oranın sorumlusu benim, ben görevimi yapmadım, yine devlet suçlu, yaptıracak.

Burada kastettiğim kimseleri dinlediğiniz sürece iki yakanız bir araya gelmeyecek, çarpılacaksınız!

Nasıl uzak duracağız tehlike her yerde; Hasan Sabbah gibi Elbruz Dağlarına kaçsak Azrail yine bulur bizi.

Kişilerin güvenliği kişilere yüklenemez, yok böyle bir şey.

Biz güçlü olamayız 6 Milyon Dolarlık Adam mıyım ben nasıl güçlü olacağım. Öyle dikkatli olacaksın falan onlar da hikâye. Hırsız gelir evimi soyar gider kılımı kıpırdatmam yine suçlu devlet.

Hiç sağıma soluma bakmıyorum, hiç de öyle bir mecburiyetim yok. Devletin kontrolü altındaki bir ülkede yaşıyorum, niye sorumluluk bende olsun. Yapamıyorsan bırak ben yapayım!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..