26 Kasım 2015" />
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '20

 
Kategori
Güncel
 

Şeref Madalyası taşımak

DEDİKODU MU, GERÇEK Mİ?

Birkaç gündür "tartışılıyor"...Sözüm ona, CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Edirne F Tipi Cezaevinde tutuku bulunan Eski HDP Eş Başkanı Selahattin Demirtaş'ı ziyaret etmiş...Kılıçdaroğlu, bu görüşme sırasında Demirtaş için, "Demirtaş bu günleri şeref madalyası olarak taşır" ifadesini kullanmış.

Bu görüşme ve de ifadeyi, bir kaynağa dayandırmak gerekirse, iki kaynak gösterebilirim...

1- "Haksız yere içeride bulunanlar, içeride bulundukları süreyi göğüslerinde hep "Şeref Madalyası" olarak taşıyacaklardır"(CNN TURK)(1)

2- Haksız yere içeride tutulanlar, içeride kaldıkları süreyi göğüslerinde hep bir "Şeref Madalyası" olarak taşıyacaklardır.(İNTERNET HABER)(2)

NOT-1: İki ifade arasındaki farkı, siyah herflerle gösterdim... "şeref madalyasını" ise, madalyanın onuruna uygun olarak, baş harflerini "büyük harflerle" yazmayı ben uygun buldum...

NOT-2 : Yaptığım konu araştırmasında, bu konuya kimi gazetelerin farklı yaklaşması da beni şaşırttı. Örneğin, genelde, "Muhalefet" ya da "Millet İttifakı" yanlısı medyanın bu habere fazla itibar etmediğini gördüm. Belki yanılmışımdır. Bunu okuyucularımın gözlemine bırakıyorum..

*

ÖZEL NOTLARIM...

Bu arada özel notlarıma da baktım(gazetelerden not ettiğim bilgiler ve çeşitli gazetelerden kesmiş olduğum önemli haber kupürlerı ile ilgili bir arşivim var) ve şu haberle karşılaştım.

Cumhuriyet Gazetesi'den aldığım not aynen şöyle(3):

Başlık:

"Can Dündar: Üzülmeyin bunlar şeref madalyası

Haberin devamı:

Cumhuriyet Gazetesi Yayın Yönetmeni Can Dündar ve Ankara Temsilcisi Erdem Gül, MİT TIR'ları haberi nedeniyle tutuklandılar. Can Dündar, tutuklama kararı ardından ilk yorumunda, "Üzülmeyin, bunlar şeref madalyası oldu" dedi.

*

Demek ki, yalnızca "tarih" tekerrür etmiyor; "bazı sözler" de "tekerrür ediyor" ya da tekrarlanıyor.

Yorum ve değerlendirmeler okuyularımındır...

 

cdenizkent

 

---------------------:

(1) CNN TURK.com> TürkiyeHaberleri> Son Dakik> 14.09.2020

(2) İNTERNET HABER> Politika> 14.09.2020

(3) Cumhuriyet.com.tr>" Üzülmeyin bunlar şeref madalyası"> 26 Kasım 2015

 

 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..