Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Güdüm!!

Güdüm!!
 

Bir yol tutturmuş gidiyorlar
Bunda bir iyi niyet yok.
Bunda bir güdümlülük söz konusu.
İNSAN’ın yenilgisidir bu.
Kendi iradesiyle!

Duruyorum.
Bakıyorum.
Üç yön var.
Bir de seyr-ü sefer
Yönsüz gezinenler…

Çok azı "belki" ben gibidir
Biz, İNSAN’dan taraf, İRADELER!!

Onlar savaş zannedip
Sınav veriyorlar
Sınıyor zannederken
Sınanan kendileri
Benim ise yönüm belli!
İNSAN... eşit… DOĞRU, AKIL, ONUR. 

İnsana "seçim" mahsus
Sınamak Allah'ın işi
Sınatan kendileri!

Önce birileri saldırıyor.
Diğer 2 yön izlemede.
Akabinde bunlardan biri sahip çıkıyor.
Saldıran devam ediyor.
Sonra 3.sü de sahip çıkıyor.

Bir "yem" kapma savaşı
Düşmanımın düşmanı dostumdur mantığı!

İlk saldıran belli zaten, eliyorum.
İlk sahip çıkan, devam.
2. sahip çıkan, izliyorum,
Hemen batıyor.
Çok akılsız, boş, yalancı, riyakar!
Değil insan!
Elendi!!
Elenince, düşmanıyla müttefik
O da saldırıyor.
Matrak!
Bugün de 3.nün rengi belli oldu.
Sanki koyunlar
Meee-e-e… meeeee…

Sonuç:
Üç yön de HİÇ!

Aslında bunların üçü de şeytan
Adı, HIRS
Aralarında bir savaş var.
İNSAN’a karşı!

Savaş neden çıkar
“güç”, “iktidar”, “çıkar” !!
Oysa asıl hedef, olmalı
İTİBAR!!!

Dün Ben, bugün O, yarın bir başkası
Yem!
Savaşı bu yemler üzerinden yapıyorlar.

Her yönün tabii bir başı var.
Ayaktan beter başları
Ve dalları, budakları, yandaşları.

Yem, aynı zamanda güdülecek yeni yandaş adayı!
Aslında bu, üç başın savaşı!
Onlar da baş değil üstelik
Baş sevdalısı
Baştan başkası serapa güdülüyorlar!!

Güdülmek?
İnsanın, insanlıktan istifası.
Hani özgürdü irade?
Hani İNSAN’dın?
Nerede onurun, aklın?
Hani itibar?
Sefillik!!

Tiksiniyorum.
Ben size çoktan galibim!
İnsansızlığınızda
Hukuksuz,
Ahlaksız
Öyle var olmaktansa
BEN YOKUM!!!!
.
.
.
.
.
.

Filiz Alev
09.06.”11 

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..