Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Gül'den anlamlı ziyaret...

Gül'den anlamlı ziyaret...
 

huzurevi ziyareti


Büro Memur Sen Samsun Şube Başkanı Fevzi GÜL ve beraberindeki Yönetim Kurulu Üyeleri Mali Sekreter Ümmet YANIK ve Basın Yayın Sekreteri Veysel YILMAZ ile birlikte Huzurevindeki yaşlıların bayramını kutladılar.

Kurban Bayramı dolayısı ile Samsun Büyükşehir Belediyesi Huzurevi Müdürlüğü’nde yaşlıları ziyaret eden Samsun Büro Memur Sen Yönetim Kurulu Üyeleri Huzurevindeki yaşlıların bayramını tek tek kutlayarak yaşlılarla sohbet ettiler. Şube Başkanı Fevzi Gül, huzurevinde kalan yaşlıların Kurban Bayramı'nı kutlayarak, "Bayramların insanlar arasında birlik, beraberlik ve kardeşlik getirmesini diliyorum. Bayramlar insanların yardım, iyi niyet ve hoşgörülü olmanın ne kadar önemli olduğunun göstergesidir. Tüm vatandaşlarımız birlik ve beraberlik içerisinde olsunlar" dedi.

Bayramlaşma ziyareti esnasında 19 Mayıs Üniversitesi Muhasebe bölümünü okuyan bir grup öğrenci ile karşılaşan GÜL ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri öğrencilerle de tek, tek bayramlaşarak göstermiş oldukları duyarlı davranışlarından ötürü kendilerine teşekkür etti.

Huzur evinde yaşlılarla bir süre sohbeteden Büro Memur Sen Yönetim Kurulu Üyeleri daha sonra başka ziyaretlerde bulunmak üzere huzur evinden ayrıldılar.

 
Toplam blog
: 52
: 610
Kayıt tarihi
: 03.08.08
 
 

Fevzi GÜL Kimdir? 1973 Samsun- Bafra doğumlu olup, ilk ve lise öğrenimini Samsun'da tamamladı ve  A..