Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '15

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Güllük, mavi bir gül gibi

Güllük, mavi bir gül gibi
 

Deniz bir adım öne çıkıyor ve, hadi takip edin beni, diyor, mavi mutluluk bendeeee!...


Geldim bak, aşağıdayım, sahi sen neredesin?

Ney, çalışıyor musun?!

Yaz gelmiş beee, hiç KIŞ gibi çalışılır mı?

Ayakkabıyla mı dolaşıyorsun, üstünde uzun kollu gömlek ve gelene gidene sırıtıyorsun, hala, bak seni halana söylerim; hadi atla gel; Güllük, deniz seni bekliyor, benim yanımda; hah hah haaa!...

Para mı, yazın para kazanılmaz, harcanır; baharlar ve kış çalışır yine kazanırsın para; yazın para harcamayacaksın da ne zaman....Zaman kaybetmeden gel, bak denizin en mavi noktasından sesleniyorum sana aşkla; gel gel gel bütün açıklığınla....

Saçık saçık güldürür bu Güllük adamı, en güzelinden kadını.

Yürüyorum. Islak kumlar sarıyor beni. Aylarca bu anı beklemiş gibiler, gibiyim. Bir gün, o güne neler sıkıştırılmıyor ki...Denizin en güzeli, içkinin, sohbetin, öpüşmenin, sarılıp yatmanın, düşünmenin...

Güllük, mavi bir gül gibi...

1. Not: Suyun içindeyim. İçimde su masmavi. Bu mavilik bir büyü. Hem büyütüyor, hem de çocuk kılıyor insanı. İnsan, ne güzel hem büyük hem çocuk, yazda.

2. Not: 

Yaz deniz,

seni seviyorum,

seni sevdiğim için,

sende beni seviyorum;

güneş ve gece

her yanı bol yıldızlı,

İdil İdil dolaşıyorum

kıyılarında,

izninle kıyılarımda;

gül bizim gülümüz,

günümüz mavi.

Ş.Y.

 

 

 
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..