Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '12

 
Kategori
Sinema
 

Günaydın, gece

Günaydın, gece
 

Bu bakış, umuda mı, umutsuzluğa mı?


Günaydın, gece, yine birlikteyiz.

İkimiz de memnun değiliz, farkındayız; katlanacağız birbirimize bir süre. Bakalım ilk kim çekilecek? O kadın ve o adam ve öte adam ve adamlar gecedeler; sabahında bizi neler bekler?

Yaşlı adamın canı yanıyor kadın, çek gözlerini üstünden!

E gece, e karanlık, e soğuk, e ölüm, e korku, e yalnızlık, e şiddet, e hiddet, e kaçış, e kovalayış, eeee!....

İçine girmekten korktum, orada kalmaktan. Ait değilim!.. Yatakta ne kadar da rahat yatıyorsunuz, yataklarınızda, oysa gecede, derinliklerinde neler yaşanmakta....

Yalvarıyorum sana kadın, öyle dik dik bakma yüzüme.

En çok, bu gecede ölürüm, öldürürsünüz. Benden sonra ne kadar, ne yaşarsınız, tartışılır? Hem benden ne istiyorsunuz, ben yaşlı bir insanım, yarın zaten kendiliğimden gideceğim, sizinkisi boşuna zahmet.

Bizim bir amacımız var! Senin bir amacın yok! Bitmiştir!

1. Not: Ben film boyunca kadının gözlerinde kaldım, bakışlarında, baktığı yerde.

2. Not:

O kadar adamın içinde,

gecede,

seni sevdim kadın,

bakışlarını,

bakışlarındaki o beni

sevdim,

ve bütün erkeklerden

nefret ettim,

o güçten,

o düşten,

o düşüşten.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..