Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Gündem hızlı

Gündem hızlı
 

Konular öylesine çok ki, tek konuyla doldurmayalım köşemizi bugün istedim.

***

CHP ile başlayalım desem mi?

Demesem mi?

***

Derki kurt siyasetçi Demirel;’’siyasette 24 saat uzun bir zamandır.’’

Artı kurultay sonuna kadar susup izleyeceğim.

Bir bakıyorsunuz öyle bir bakıyorsunuz böyle…

Dedim ya sadece gelişmeleri, izleyeceğim.


İlginçliklere gebe zira.


***

Bugün sol yanım acıdı o karanlıkta yitip giden otuz işçi için.

İş kazası istatistiklerine geçti isimleri…

Sorumluları?

Unutulur abi.

Unutulanlar gibi olur sorumlularında sonu.

***

Unutmak dedikte, ya abi referandum gündemden düştü mü ne son günlerde.

Benim aklıma ne geldi bakın şimdi.

-Hayırdır, ne cinlik geldi?

-Masumum ya, günahımı alma.

-Sennnnn!

Şimdiiii referandum için sandığa gidersek?

-Evettt…

Askerdekiler oy kullanamayacak, muaf.

-Yani.

- Adil mi ama bu uygulama?

Sonuçta askerlik biti mi bu insanların da anayasası olacak bu anayasa.

İstemiyorlarsa da, istiyorlarsa da hakları ellerinden alınmış bir grup.

Keza seçimlerde de oy kullanamıyorlar.

Kendilerini yönetenleri seçemiyorlar.

Tamam, seçim günü herkesi oy kullandığı yere gönderemezler ama sandık kurabilirler.

Sınır kapılarında olduğu gibi…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..