Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Günlerin toplamı yıllar

Günlerin toplamı yıllar
 

ALINTIDIR.


31.12.2009 un bitmesine saatler kaldı. Kadehler kalkacak, bağıra çağıra mutlu mesut yepyeni günlerin başlangıcı yeni bir yıla gireceğiz. Hep içimizdeki umutları, sevgileri, özlemleri, kazanmayı, barışı beklediğimiz günlerin toplamı 365 günlük yepyeni pırıl pırıl günlerin toplamından oluşan bir yıl.

2009 yılı, arkama dönüp baktım, o günler bana ne sunmuştu, ben ne yapmıştım diye, terazinin kefesine koydum, sevinçler imi üzüntülerimi, başarılarımı başarısızlıklarımı, dengede kaldığını gördüm. Olumlu yan biraz ağır basmış dedim. Ama benim için daha da önemli olanı, 365 günde insan gibi insan olmuşmuydum, işte bu benim için çok önemli idi. Empati ile her şeye yaklaşmıydım. Evet bu anlamda da mutluyum. Demek ki 2010 yılında da aynı güzel şeyleri yapmaya devam etmeliyim ki yılı suçlamış olmamayım.

Seni sevdim, hemde çok ömrümün ikinci baharı oldun, öyle mutluyum ki bir altın halka ile tamamladık. Aşığım sana, hep böyle kal. Yıllar ağartsada saçlarımızı, yüzümüzdeki çizgileri çoğaltsa da hep birbirimizi sevelim.

Saat gece yarısı 12.00 yi vurduğunda sen olacaksın yanımda, güzel iyi insan, seninle birlikte tek vucud olup edeceğimiz dua TÜM İNSANLIK İÇİN, SAĞLIK, HUZUR, BARIŞ VE BOL KAZANÇ .

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..