Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

GÜNÜMÜZÜN DEĞERİ BAŞAR...

GÜNÜMÜZÜN DEĞERİ BAŞARMAKTIR

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Bu çağın

En büyük özelliği

Başarmaktır

Hangi konuda olursa olsun

Başaran insana

Kendisi

Yakın çevresi

Uzak çevresi

Ve

Çok çok uzak çevresi

Olumlu gözle bakar

 

Başaran insan

Asla şerre düşmez

Şer onu üzer

Çünkü

Şer onursuzluktur

 

Oysa

Başaran insan onurludur

O

Kendisiyle çok haklı şekilde

Onur duyar

Kendisini kıymetlendirir

 

Asla

Onuruna zarar verecek

Kötü düşünce

Kötü söylem

Kötü davranış

Göstermez

 

O daima

Güzel düşünce

Güzel söylem

Güzel davranışla

Diğer insanlara yaklaşır

 

Bu da

O insanı

Daha da özsaygılı yapar

Ve

Bu olgu o insanı

Özgüven doruğuna çıkarır

 

Özgüveni

Çok yüksek insanın

Yapacağı tek şey

İnsanlık için

Yeni yaratılarda bulunmak olur

Yani

Bu insan

İnsanlığı şaha kaldırmak için vardır

 

Şöyle düşünelim şimdi

Eğitim aşamasında

İnsanlara

Özsaygı

Özdenetim

Empati

Sorun çözücülük

İşbirliğine yatkınlık

Kazandırılırsa

Ve bunlar kişide içselleştirilirse

Bu kişilerden oluşan toplum

Durduğu yerde

Pinekleyip durur mu

Durmaz

 

Ya ne yapar

Şunu yapar

Durmadan yeni atılımlara girişir

Teknik teknoloji devrimleri yaratır

Geliştikçe gelişir

Gelişmekten başka bir işi olmaz

O toplumun

                              

İşte

Bu topluma yönelelim diyorum ben

Günümüzü

Toplum olarak

Olmayacak işlerle harcamayalım

 

Kendimizi

Yeniliklere verelim

Yenilenelim

Böylece

Mutlu insanlardan oluşan

Mutlu toplum olup çıkalım

 

Ben

Bu görüşümü sevgili Devletimize

Saygıyla

Yeniden

Yeniden önerip duruyorum

Bu önerimi

Bugün yine yeniliyorum

Bir kez olsun

Beni dinle Devletim diyorum

Dinle

Ülke olarak

Gelişmişlik barajını aşalım

Eksiğimizi

Gediğimizi

Hemen görelim

Kimseye muhtaç olmadan

Bunları giderelim

 

Sağlıklı günler sizlerle olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..