Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Gurur Kaynağım

Gurur Kaynağım
 

"Mevsimlere küsmüş toprak gibiyim.
Bahar çiçeklerimi açtıramadım daha.
Bahar gelmiş amma...
Hissetmemiş gibiyim.
Kanadı kırılmış küçük bir kuş gibiyim.
Yaralarım sarıldı amma...
Uçamıyormuş gibiyim.
Tertemiz bir sevgi selinin içinde gibiyim amma...
Hiç sevilmemiş gibiyim.
Çoçuğum belki amma...
Yüreğim ayrılık acısı çeker gibiyim."

Bugün sevniçle gelen bir telefonun arkasından küçük ama bir o kadar olgun yüreğe sahip kızımın fax'ı geldi okuldan.

Sınavların ardı arkası bir türlü gelmemesinden şikayetçi, yarı mutsuz, yarı yorgun ama yılmamış bir edayla şakıyordu dönem ödevini anlatırken bana... Bense zaten yorgun çalışan bir annenin verdiği sorumlulukla dinliyordum onu heyecanla dönem ödevinde serbest bir konunun işlenmesi gerektiğinden bahsediyordu. Madem ödev senin biraz merakla ama biraz da araştırmacı gücünü ortaya çıkarması için eline verdiğim fırsatla boğuşurken geçen hafta ödevini bitirdiğini söyledi. Ama sanırım ilgisizliğimden pek de göstermek istemedi. Bugün ise öğretmeninden gelen bir telefonla her annenin sahip olduğu haklı bir gururla öğretmeninden pırlanta gibi bir evlada sahip olduğumu duymanın mutluluğunu yaşadım. Gerçi çok özel olduğunu biliyordum. Ama bu çok farklıydı. Başkalarından duymak şimdi hiç yorum yapmadan yukarıda yazdığı kendi şiirinin buraya aktarımını yapıyorum. Yorumsuzca ve diyorum ki tatlım sana ama sana herşey feda olsun...

NOT:Ödev düz bir yazı halinde değil arkasında slayt gösterileriyle ve duygusal bir müzik eşliğinde cd'ye aktırılmış.

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..