Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
Sanat Eğitimi
 

Güzel Sanatlar Fakültesi

Güzel Sanatlar Fakültesi
 

Çok çalışmam gerekiyor; çooooooook!.....


"Okumanın yaşı yokmuş..." derler ya hani! Kim bilir belki de öğrenci olmayı özledim. Bu düşüncelerle, YGS sınavına girmeye son dakikada karar verdim. Düşüncelerimde ÇOMÜ Güzel Sanatlar Fakültesi'ne girebilmek vardı...

Puan durumuma göre, yetenek sınavına girmeye hak kazandım. Şimdi, hazırlık kursuna devam ediyorum. Ne var ki; internet ortamının havasını uzaktan da olsa kokladığımda, zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum. Bu durumu zaafiyetim olarak kabul ettim. İşte bu nedenle Ağustos ayının sonuna kadar internetle bağlantımı dondurmak, biraz uzaklaşmak hatta kaçmak istiyorum. Bu süre zarfında blog yazarlığımı da, sarıp sarmalayıp yüreğimin kuytularına saklamayı düşündüm...

YGS sınav başarımı, hedefimi ve hedefime engel olarak gördüğüm internet zaafiyetimi kısaca bu konuda düşüncelerimi paylaşmak istedim. Öncelikle, bloglarımı takip etme zahmetinde bulunan okurlarımıza; bununla birlikte Milliyet Blog mekanını paylaştığım hoş görü sahibi blogdaşlarıma "şimdilik hoşça kalınız!..." demek istedim. Yazı yazabilmenin o inanılmaz keyfini çok ama çoook özleyeceğim; bundan eminim!... Hepinizi sevgiyle kucaklıyor sağlık ve huzur dolu blog/ zamanlar diliyorum...
 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..