Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '20

 
Kategori
Deneme
 

Güzellik de Değer

Ben demiyorum hayata bakın. Ne düşünürseniz düşünün gerçekleşen neyse o.

Güzelliğin daha fazla ederi var mı yok mu?

E o zaman bunu kabul edeceğiz ve değer olarak envantere işleyeceğiz.

Bizi ilgilendirmez sahibinin tasarrufunda; alınır, satılır, bedava verilir, heykeli dikilir…

Değer önemli bir şey çünkü onunla değerli oluyorsunuz ve bazıları buna sahip.

Kişiye göre değişirmiş, ben buna bakmam; en fazla tercih edilen, yani alıcısı çok.

Niye bazıları güzel, herkes güzel olsaydı, haksızlık değil mi?

Onu yukarıya soracaksın!

Bazıları işte geçici, insanlık önemli filan diyecek. Ben kıskançlık diyorum, kendisinde yoksa. Hem geçiciyse geçici olduğu kadar sultan ya. Ve tarihte insanlığına bakarak kraliçe olmuş biri var mı?

Ben güzel olsam güzelliğimi değerlendirirdim, aza razı olmaz en fazlayı en iyiyi isterdim; hakkım çünkü güzelim ben!

Günümüzde güzeller kıymetlerini bilmiyorlar. Sevgilerini hak etmeyenlere bedava veriyorlar. Yazık ediyorlar kendilerine!

Güzeller genelde çok zeki değiller ya (olmasın ne yapacağım zekâyı) uyanıklar onları akılla insanlıkla kandırıyorlar.

Güzelin herhangi bir şey olmasına gerek yok güzel olması yeter. Doğal kraliçe onlar!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..