Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ha ha hapşuuuuuu

Ha ha hapşuuuuuu
 

Çocuğuz ya burnumuz akınca kızlar eteklerine erkekler kollarına şöyle bir sürerlerdi burunlarını. Mendillerimiz o kadar çok yoktu. Sokakta burnu akan çocukların burnunu anneleri daldan kopardıkları bir yaprakla bile silerlerdi.

Zaman geçtikçe duyduk ki kağıt mendil çıkmış, şaşırdık önce eskiden vazgeçmek yok dedik ama sonrasın da sil at ve kurtul yöntemi hiçte yabana atılacak bir olay değil dedik ve anında kağıt mendile dayadık sırtımızı.

Kimimiz cepte taşınanını kullandık, annelerimiz abarttı yine tuvalet kağıdı ruloları ile gezer oldular, "ekonomik" diye.

Annem hep uyarırdı hapşururken ortalığa hapşurmayın en azından elinizle ağzınızı kapatın diye...Bu yıllarca önce idi. Bakıyorum da pek çok aile yetişkin evlatlarına bile bu alışkanlığı kazandıramamış maalesef.

Ben bugün yanımda selpak paketlerine boğulmuşken iki metre ötemde ki arkadaşım her hapşırık anı geldiğin de başını yana çevirip bir hapşırıyor ki görmelisiniz. Nerede isen yer ıslanıyor birde havada kalan uzun bir süre etkisini yitirmeyen virüsleri düşününce çok canım sıkıldı çok. Haydi aldın virisü senin bünyen kuvvetli ya evdeki bebeciğin ya da sevdiklerinin zayıf bir anına denk gelirde o virüsü bulşatırırsan yandı gülüm keten helva.

Kİmisi de daha duyarlı hapşırırken ağız eller ile kapatılıyor, sonra o ellerle başkalarının eli sıkılıyor başkalarının kalemi ve eşyaları kullanılıyor...eeee ne olacak şimdi? O arkadaşımı henüz uyaramadım kendisi aslında cahil biri değil üniversite mezunu yeni bir de kızları oldu...Bende çekiniyorum zaten sigara yüzünden bir gün içenler beni dışarı atacaklar çok konuşuyorsun diye.

Kararlıyım kim darılırsa darılsın , gücenirse gücensin gereken uyarılar yapılacak. Şu üç gündür alev alev yanarken ağzım burnuma karışmışken kim geldi bir bardak su, bir tas çorba verdi???

:)) Eskiden annelerimiz derdi ki şu çocuğun hasta olması bir şey değil geliyor geçiyor ama huyu suyu bir değişiyor bir mız mız oluyor hiç çekilmiyor" derlerdi. Benim de huyum suyum değişti. Artık ben Ali kıran baş kesenim....)
Desemde inanmayın...SEVGİ DOLU SAĞLIKLI GÜNLERE...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..