Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Haah şimdi anladım

Haah şimdi anladım
 

Hemen hemen her şeye muhalefet olan ben şimdi geri adım attım. Meğer anlamadığım için her şeye maydanoz oluyormuşum. Söz veriyorum, artık kötü söz söylemeyeceğim. Bu gün haberleri izlerken seçtiğimiz ( kendileri biz seçilmiş insanlarız dediği için öyle söylüyorum) sayın bakanlardan birinin açıklaması kulağıma çalındı. Sayın seçtiğimiz bakanın petrol fiyatlarındaki düşüşün niye vatandaşa yansımadığı ile ilgiliydi. Gayet net bir şekilde anladım; benzindeki düşüş vatandaşa yansıtılırsa trafik sıkışıklığı artarmış efendim. Vay be!!  Ben bunu hiç düşünmemiştim. Doğru söylüyor sayın bakanım, zaten fiyatlar bu kadar fazlayken bile bizler nerdeyse tuvalete bile arabayla gideceğimiz geliyor. Ya ucuzlarsa, o zaman artık arabalarımızla nereye gideceğimizi şaşırır kalırız. O yüzden vergisinin yüksek tutulması vaciptir ve de caizdir. Onbeş simitide yok sayar vergimizi öderiz.                                                                                              

Şimdi anladım, hep seçtiklerimize kızar dururdum. Niye memura, emekliye, asgari ücretliye zam verirken bin dereden su getirip en sonunda onbeş simit parası kadar zam yapıyorlar derdim. Meğer bir bildikleri varmış; bizi düşünürlermiş, pardon çok pardon diyorum. Ee haklılar tabi  bize çok zam yaparlarsa ne olur? Ne olur biliyor musunuz? İnsanca yaşamayı öğreniriz. İyi mi olur, bizim için tabikide iyi olur,  Ama bizim seçtiğimiz; sayın seçilmiş büyüklerimiz, bizleri bir torba kömüre, bir paket makarnaya muhtaç ettikleri için insanca yaşamayı öğrenirsek onlara muhtaçlığımızın kalmamasından endişe duyarlar. Dünya güçlülerin dünyası, cebinde paran varsa adam kılığında olmasan bile adam yerine konulduğun bir dünyada, her şeyinle dört dörtlük bir adamda olsan cebinde paran yoksa gücünde, itibarında yok demektir.                                                                                                                                                                          

Bundan sonra ağzımı her açtığımda millet olarak açız diye bağırmayacağım, bu günde doyduk şükür, yarına Allah kerim diyeceğim. Ben şimdi anladım, eminim sizlerde anlamışsınızdır.

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..