Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haber değeri

Haber değeri
 

ormanlarımız


Milliyet ailesi dediğimizde ne anlarız? Tüm doğan yayıncılık grubunun gazeteleri, dergileri görsel ve yazılı basın akla gelir.

Peki bu büyük kuruluşun haberlerini toplayan muhabirler haricinde, yaratılmış olan gönüllü bir yazar kadrosu dediğimiz blog milliyet grubunun yazarları var mı? VAR. Sayısı her geçen gün artan bir güç mü? GÜÇ. Bu gücü belki diğer basın grubları kıskanıyordur. Ama şimdi size söyleyeceğim şey şu " insan elindekinin değerini bilemediği taktirde o elinde olan şeyin değeri O dır. "O güç bir şey ifade etmez. Bunu neden yazıyorum;

Gönüllü yazı yazan arkadaşlara bakıyorum da gündelik hayattan, siyasetten , bilimden, ekonomiden , ekolojik yaşamdan aklınıza hangi konu gelirse gelsin, o kadar güzel konulara dikkat çekip yazı yazıyorlar ki böyle bir haber kaynağı için bazı basın organları ne paralar dökerler. Milliyetin elinde bu bedava ama faydalanıyor mu? nerede.

En basit ben en son yazdığım yazıdan bahsedeyim. Ekolojik yaşam üzerine olan bu yazımda Ormanlarımızın ne hale geldiği ve en çok üç sene içinde ormanlarımızın yangından daha fazla ağaç kaybedeceği yönünde bir yazıydı.

Bekledim ki, Milliyet gazetesinde, Hürriyet gazetesinde, görsel basında, veya dergilerinde bu konu işlensin araştırma yapılıp bir belgesel şekline dönüştürülsün. Bilim adamları ile röportaj yapılsın ve halka anlatılsın. Köylüden yardım istensin.Orman genel müdürlüğü basiretsizliği nedeniyle ormanlarımız yok olacağına "Baba Beni okula gönder kampanyası "gibi bir proje başlatılsa köylüye bu konuda bilgi verilse her köylü ağaçlarda bulunan kese kurdu yuvalarını kesip imha etse, ağaçlarmızın bir kısmı hiç olmazsa kurtulmuş olmaz mı?

Deniz yıldızı hikayesinde olduğu gibi bir ağaç kurtarmak hiçbirini kurtaramamaktan daha iyidir.

Herşey bir adım atmakla başlar ... Vatandaşlık sorumluluğu dediğimiz şey, işte çoçuklarımızda emanet aldığımız doğayı, tabiatı, denizlerimizi, içilebilir sularımızı korumaktır..

Erhan Sirekin

 
Toplam blog
: 55
: 4108
Kayıt tarihi
: 27.06.08
 
 

Genç emeklilerden olup, hayat denen tiyatro içinde rol alan bir oyuncu gibi yaşamın kıymetini bil..