Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haberlerden bihaber!

En ciddi haber programlarında bile aynı seranomi.
duymak istediklerimiz diğer basit gündem konuları araya sokularak geçiştiriliyor..

Futbol konusu ağırlıklı dikkat dağıtma taktikleri artık ezberimiz de!

bu türden röportajları yapan reyting avcısı tv kanallarına olan güvenimiz azalıyor, farkında değiller.

Oysa bir zamanlar uyguladıkları köşeye sıkıştırma maharetleri ön plana çıkmalı!

Haber adı altında yapılan piknik söyleşisi kalitesindeki taraflı sunumlar basın özgürlüğü kavramıyla bağdaşmıyor.

halkımızın merak ettiği soruların cevapları mutlaka alınmalı.

Tanık olduğumuz konuşmalar örnek vermek gerekirse:

Efendim muhalefetin ekonomi kötüye gidiyor açıklamasına cevabınız olacakmı?
ülkenin borç batağında olduğu söyleniyor.

Partimizi karalama çabaları boşunadır..............!

-Peki efendim spor konusuna gelirsek!

sizin fanatik bir Beşiktaşlı olduğunuz biliniyor.

Oğlunuz da Beşiktaşlı galiba?

Transferler konusunda düşünceleriniz?

valla ben gençliğimde halı sahada ..........


-Efendim mecliste terör örgütünü lanetlemeyenler var? aynı çatı altında bulunmaktan.....!

Konu yargıya intikal etmiştir........

Peki Milli takım ne yapar?

Avrupa fatihi takımımız.....................!


-Efendim İzmirdeki bombalama olaylarının failleri yakalandı mı?

bilmiyorum konu Yargıya intikal etmiştir..........!

Peki sizin Galatasaray ın koyu bir taraftarı olduğunuz tüm toplum tarafından bilinmekte.
Hakan ne yapar?
valla............

-Efendim rehin Askerler konusu gündemi meşgul ediyor.
Kurtarılmaları konusunda görüşleriniz?

-Valla bu konuda bana bir bilgi gelmedi.
ısrar etmeyin yav!
Bilsem söylemezmiyim, sıkıştırmayın!
-hah hah haaa !
Efendim gençliğinizde futbol oynadığınızı bilemeyen yok!
valla küçükken naylon topla...........!

-Efendim ücretlerdeki en yüksek iyileştirme bizim dönemimizde oldu demiştiniz!
peki ama açlık sınırı.........

................!
Peki Fenerbahçe ne yapar?
yav ne bileyim?
ben " sipor " yazarımıyım?

hah hah haaa!

(sipor)......................!

SAYıN BASIN MENSUPLARI:

Pek sayın siyasetçilerimizin dikkatini dağıtmasınızda ülke gerçeklerini açıklama fırsatı bulsalar!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..