Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Habibti.com

Habibti.com
 

Kaynak:www.cafetur.com


“Vay be! İşe bak sen!..” diyordu dün Altuğ, “adamlar internete giriyor, üniversite mezunu, üç dil bilen kadınları pat diye kuma olarak getiriyor…”

Hayrola, pek bir içlenmişe benziyorsun diyerek takıldım, “O değil de, o adamlar kadar cesaretli olamadık ya, ona yanarım!” dedi, güldük geçtik…

Yemek yapıyorum, dikkatim sebzelerin yeterince yıkanıp yıkanmadığındayken aklımdan otomatik olarak geçiyor bir şeyler, sırasız, anlamlı-anlamsız…

“Hakikaten yaa” diye düşünüyorum birden, üniversite eğitimi almış bir sürü insanın elinin altında bütün gün internet var ama hangisi yurt dışından kuma ithal edebilmiştir?

Sen kalk, köydeki tek internet kafeden internete gir, bir de kuma ithal et! Hem de üniversite mezunu!...

“Ne becerikli adamlar var” diye kapasitesini şöyle bir gözden geçirir tabii elin oğlu!

******

Elim yemekte aklım Mardin’in Kızıltepe ilçesinin Gökçe beldesi erkeklerinde…

Tahminen, diyorum, Arapça biliyordur köyün adamları, bir kere bu çok önemli; yazmasını bilmese de, hatta okuma-yazması olmasa bile internet kafe sahibi sesli iletişimi sağlıyordur, görüntü konusuna ise temkinli yaklaşıyorum…

Cahil cesareti denilen durum da cabası…

Ayrıca, üniversite mezunu hangi adam Fas’tan internet aracılığı ile eş, sevgili ithal etmeyi aklına getirir ki durduk yerde; hele evli olan kaç adam kuma getirmeyi yakıştırır ki kendine?

Hatta, nasıl göze alabilir demek de gerekir, yani…

******

Yemek pişti, yendi, aklımdan ve yüreğimden başka başka şeyler geçti…

Miraç Zeynep Özkartal’ın “Orada kız çok abla” başlıklı yazısını okuyana kadar unutmuştum bile çoktan Gökçeli erkekleri…

Altuğ, oku bak! Adamlar kendi becerileriyle ithal etmiyormuş meğer Faslı kadınları, bu işin sitesi varmış: www.habibti.com!...

Görüntülü konuşuluyor, hatta babadan kız isteme işi bile görüntülü konuşma aracılığı ile yapılıyormuş; ki buradan kendime eksi bir puan yazdım: Zira görüntülü görüşmeye pek temkinli yaklaşmıştım!

******

Ruslardan sonra şimdi de Faslı kadınlar korkutacaktır garibim gıkını çıkartamayan Türk kadınlarını!

Ahh, bir sayacım olsaydı elimde, Miraç Zeynep’in yazısından sonra kaç Türk erkeğinin üye olduğunu görebilseydim habibti.com sitesine!...

******

Gelen kadınların, üstlerine yabancı kuma gelmesinden dolayı oturma izni nedeniyle resmi evliliklerinden vazgeçirilen eşlerin içlerindeki duygu ve düşünceleri de bir başka yazının konusu olsun artık…

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..