Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '16

 
Kategori
Kitap
 

Hadi gelin bulun bizi

Hadi gelin bulun bizi
 

Şiir, öyle ayrı bir dildir ki başka hiçbir dile çevrilemez, hatta yazılmış göründüğü dile bile. Jean Cocteau


Ben ve çocuklarım görücüye çıktık. Bu çocuklar bildiğiniz çocuklardan değiller; bir defa hepsi farklı dilden konuşuyorlar ve  çok zor süreçte, sancılarla büyüyorlar. Kimisi ağu içerek, kimisi ölümü tadarak, kimisi hiçlik uykusuna yatarak ve de hüznün en karasıyla kanırta kanırta seni…
 
Çok zamanlı günlere bölüp karanlığa daldıran, yol bozduran, aşka yemin bozduran, boğulmaya ramak  nefessiz kalarak büyüttüğüm çocuklar.Bakandan habersiz ,her biri bana değerli onlar benim kalem çocuklarım.
 
Evet anladınız, onlar benim şiir çocuklarım. Ve biz birlikte İzmir Kitap Fuarı'nda görücüye çıktık. Her biri ayrı bir yangınla büyüdüğü için, ben onlara İÇİMİN YANGINLARI dedim.
 
Şimdi kağıtlardan, bu yangınları yaşayan ve yaşamasa bile  anlayanlar için raflara taşınıyoruz.
 
Hadi gelin bulun bizi…
 
 
 
Hâdiye Kaptan
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....