Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '16

 
Kategori
Spor
 

Hadi hep birlikte iyilik ekip, iyilik biçelim.. İyiliğin dalga boyunu artıralım!

Hadi hep birlikte iyilik ekip, iyilik biçelim.. İyiliğin dalga boyunu artıralım!
 

Bitiş çizgisi yok, ufkunuzu genişletin!


Merhabalar.. Ben Elif Demir Uğur, :) ICF Kurumsal Koşu Takımının Kaptanıyım. Koşu literatürü bakımından yazacak olursak Ultramarathoner - Intercontinental Runner, Lisanslı Atlet ve Triatletim. 25 Eylül' de Berlin Maratonu' nu koşup ayağımın tozuyla çocuklarımıza ışık olmak için kampanya sayfamı açmaya geldim. :) Yoga ve Pilates Antrenörüyüm. Çocukluğumdan beri spor ve koşu ile iç içeyim. Özellikle uzun yıllar okul Cross koşu takımlarında, kısa ve uzun mesafe koşu yarışlarında yer aldım. Aynı zamanda Matematik öğretmeni ve uluslararası profesyonel koçum. Koşu, Yoga, Pilates, Koçluk ve Matematik çalışmalarıma Beşiktaş/Ortaköy' de kurucusu olduğum Elif Eğitim Danışmanlık Koçluk Merkezi' nde devam ederek hizmet vermekteyim, yolu düşenleri beklerim.. :)

https://www.facebook.com/elifegitimdanismanlikoclukyogapilates/
http://www.elifdemirugur.com/
http://butterflyeffectyoga.com/

Bütün bunlara ek, en önemlisi kendi yaşamıma ve başkalarının yaşamına anlam katmanın bir yolu olarak: Bağış Toplamak İçin Koşuyorum.

Geçtiğimiz yıl Adım Adım ve TEMA Avrasya Maratonu 2015 Ortak Yardımseverlik Koşusu Projesi: "Ağaç Kardeşliği" için 42K (Maraton) koştum. Bu sene ise eğitim şart diyerek çocuklarımızın geleceğine ışık olma adına çok heyecan verici bir proje olan Adım Adım & TEGV "Sen Hiç Koşan Ateş Böceği Gördün Mü?" Projesi için ekibimle birlikte iyiliğe koşacağız..

Lütfen sizler de şimdi yaptığınız işe kısa bir ara vererek iyilik yolunda birer ışık olun ve aşağıdaki bağlantı adresine tıklayarak bağış yapın.

Her zaman şu sözü hatırlarım: "Ne ekersen onu biçersin.."
"What goes around comes around.."

Hadi hep birlikte iyilik ekip, iyilik biçelim..

Sevgi ile kalın,

Elif

Kampanyamı Destekle


Bankadan Havale/EFT Yapmak İstersen


(Dekont açıklamasına Kampanya Kodunu belirtmeyi unutma!)
Kampanya Koşucu Kodum: CC10325

(EFT/Havale kullanıldığında açıklamaya yazılması gereken kod sadece bu koşucuya özeldir)
TEGV

TEGV
"Sen Hiç Koşan Ateşböceği Gördün mü?" Projesi, 6-14 yaş aralığında ilköğretim çağındaki 25.000 çocuğumuzun, Türkiye’nin farklı coğrafi bölgelerinde faaliyet gösteren 5 adet Gezici Öğrenim Birimi, Ateşböceklerimizin çalışmalarına katkıda bulunmaktadır.

5 adet Gezici Öğrenim Birimi olan Ateşböceklerimizde 2 yıl boyunca eğitim desteği alacak olan 25.000 çocuğa fon sağlamak.? Her 50 TL ile 1 çocuğun bu birimlerden faydalanmasına imkan sağlayabilirsiniz.

Kampanyanı paylaştığında başkalarının göremeyeceği sana özel bilgiler
Nasıl Bağış Toplanır?

Yarışla ilgili her şeyin tamam mı? Kayıt, otel rezervasyonu vs... STK’nı ve projeni seçtiğine göre artık bağış mektubunu hazırlayabilir ve tanıdıklarınla paylaşabilirsin. Detaylı öneriler burada...

Örnek E-posta (Yarış Öncesi)

Sevgili Elif ayrıca aşağıdaki metni kopyalayıp e-postanda kullanabilirsin veya desteklediğin projenin sayfasına gidip oradaki diğer hazır mektuplara bakabilirisin:

Sevgili Dostum/İş Arkadaşım/vb.

TEGV için iyilik peşinde koşuyorum!

Sadece şikayet etmiyorum değiştirmeye çalışıyorum, adımlarımla çevremdekileri harekete geçirmeye çalışıyorum, farkındalık yaratıyorum

İstanbul-2016-TEGV-Sen Hiç Koşan Ateşböceği Gördün mü? projesini destekleyeceğim. 13 Kasım 2016 günü İyilik peşinde koşacağım. Adımlarıma anlam katacağım. Koşumu desteklersen beni çok mutlu edersin.

5 adet Gezici Öğrenim Birimi olan Ateşböceklerimizde 2 yıl boyunca eğitim desteği alacak olan 25.000 çocuğa fon sağlamak.? Her 50 TL ile 1 çocuğun bu birimlerden faydalanmasına imkan sağlayabilirsiniz.

Bağış yapmak çok kolay. Aşağıdaki bağlantıya giderek bu kampanya için hazırladığım sayfamda hem şu anda kaç kişiden bağış topladığımı görebilirsin hem de istersen bağış yapabilirsin.

Beni desteklemek için sen de bağış yap:
https://bagis.adimadim.org?ccid=CC10325

Kampanyamın son durumunu merak ediyorsan:
http://ipk.adimadim.org/kampanya/CC10325

Sevgiler

 

 
Toplam blog
: 19
: 1129
Kayıt tarihi
: 01.09.15
 
 

İnsan Kaynakları Müdürü, İşletme Doktora, MBA, Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans (Matematik), Matema..