Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hadi herkes çocuk olsun!

Hadi herkes çocuk olsun!
 

internetten alıntıdır.


Sevgili blogdaş arkadaşlarıma bir haberim var!

Bu haber, tam bir "duyarlı toplum" haberidir... Lütfen ilgilenin...

Bugünden itibaren, herhangi bir sosyal paylaşım sitesinde iseniz, profil resimlerinizi veya o sitedeki paylaşım sayfalarınızı, çizgi film karakteri yapıyorsunuz... Evet yanlış anlamadınız, çizgi film karakteri yapıyorsunuz...

Buradaki amaç; çocuk istismarına, çocuk tacizine, çocuğa şiddete bir tepki...

Yani çocuk istismarcıları, bütün profillerde bu resimleri görünce, hanginin çocuk olup olmadığını anlayamayacaklar ve dolayısıyla çocukları rahatsız etmekten vazgeçecekler.

Şu anda en azından benim bağlı olduğum sosyal paylaşım sitesinde, herkes çocuk...Yani şimdilik...

Ben böyle bir tepkinin olmasını çok takdir ettim ve bunu milliyet blog aracılığıyla da, duymayanlara ve bilmeyenlere iletmek istedim.

Eğer kendinizi, duyarlı bir toplumun, duyarlı vatandaşı olarak görüyorsanız, siz de bu kampanyaya katılın...

En azından bir süreliğine, bu olaya tepki verin...

Nice olayların, böyle kitlesel tepkilerle son bulması dileğiyle, hoşçakalın...

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..