Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Hadi ordan sen de

Hadi ordan sen de
 

Resim: Milliyet.com.tr


Zamanın birinde Alim zatlardan biri bir nehir kenarında namaza durmuş..

Mecnun tam o sırada sözde alim zatın önünden geçmiş..

Alim adam öfkeyle namazını bozarak:

- Bre melun, görmez misin ki ben aşkla namaza duruyorum, sen ne diye önümden geçersin ha? der.

Mecnun'un cevabıysa ilginçtir:

- BEN LEYLANIN AŞKIYLA SENİN NAMAZ KILDIGINI GÖRMEZKEN, SEN MEVLANIN AŞKIYLA BENİ NASIL GÖRDÜN!


***

Trabzonspordan başka parti tutmam.

Türklüğümden ve Karadenizliliğimden övünürüm..

Tam bir Türkiye ve Bağımsızlık Sevdalısıyım.

Tıpkı herkes gibi..

Ya onlar..

Kim mi onlar??

Ülkemizde bol miktarda bulunurlar. Genelde asık suratlı ve komplekslidirler. Kahve ve gözlüğü bir arada sadece onlarda görürsünüz.

Bana göre yazdıklarının tümü kes, yapıştır, birazda ekledir.

Bütün gayretleri gerçekte araştırma yapmak, bilime hizmet etmek değil, makamlarında yükselmek, para ve şöhret sahibi olmak, kendi sayfalarında tıklarını artırmaktır..

Ülkemi ve insanlarımı çok seviyorum derler amma dillerinin beyinlerine ve yüreklerine hükmettiğinin farkında bile değillerdir.

Dolayısıyla aynı kader birliği ettiği insanına karşı araya mesafe koyup sabır ve hoş görüden uzak kalırlar.

Yaşam alanları ise sırçaköşklerdir.


***

Çok yazıldı.

Çokça okunuldu.

Çokça konuşuldu.

Çokça tartışıldı..

Davos, davos, davos..

Bu konuda son kez yazıyorum. Yazdığım şu yazıyı bile düzelmek için tekrar okumayacağım.

Sıkıldım çünkü..

Taraflı davranan Moderatörü ve Türkiyeyi futursuzca aşağılayan PEREZi biz sadece Davosta gördük.

Yav onları susturduk.. Derslerini verdik te..

Kendi ülkemizdeki aynı çatı altında, aynı bayrak ın altında yaşadığımız, aynı sofrada aynı tasa kaşık salladığımız kendi insanımız yukarıda anlatılan özellikleri taşıyan branşlarında uzman Alim dediğimiz Akademisyen ve Gazetecilerimizi ( !! ) susturamıyoruz.

Hala eleştiriye devam ediyorlar.

Size ne oluyor!

Ben onu anlamıyorum!

Anlayana da Aşk olsun..

Davosta yaşananlar Başbakanın, PEREZe bu çıkışı Orta doğuda hatta dünyada kimleri sevindirdiği kimleri üzdüğünü birazcık çaba sarfedipte birazcık pozitif düşünce ile düşünüp bu konuda biraz daha tarafsız analiz edemez misiniz??

Sizler, her sabah renkli dünyanızda sağlıkla uyanıp, mutlulukla sırça köşklerinizde köpeğiniz, çocuklarınızla neşe ile saklanbaç oynarken ZALİMLERİN ZÜLMÜNDEN dolayı siyahlar içinde yas tutan yardıma ihtiyacı olan yetimlere, Mazlum ve Mağdurlara sözleri ile onlara morel ve destek veren, Yardım eden, Yardım etmeye gücü yoksa en azından dua eden, kısaca Hak' ı savunan insanlar da nasıl kusur görürsünüz?

Neden?

TÜRKİYE ve (!!!) AŞKIMI!

Hadi ordan sen de..

Mecnun demiş işte..

Ben size daha ne diyeyim...

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..