Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Hadi söyle

Hadi söyle
 

YAŞLILIKTA DA


Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Ölesiye sevebilirim diyorsun öylemi 

Hadi söyle bir yemeğin tuzu kadar mı? 

Yoksa olabilir diyebilecek kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Evden çıkana kadar mı, sonsuza kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Yüzümdeki gülücüklerin devamı kadar mı? 

Yoksa gözyaşımı silecek kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Yakınında olduğum sürece mi? 

Yoksa uzakta olsam da sevebilir misin? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Pireyi deve yapacak kadar mı? 

Yoksa deveyi pire yapacak kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Olduğum gibi sevebilir misin? 

Yoksa olmamı istediğin gibimi seversin 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

Gözünden sakınacak kadar mı? 

Yoksa gözünden düşürecek kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni 

senden başkasına canım dersem 

Canım çıksın diyecek kadar mı? 

Yoksa hadi be ordan diyecek kadar mı? 

Hadi söyle ne kadar seversin beni. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..