Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Hakkını helal et

Hakkını helal et
 

Damla damla akıyor gözümden özlemin. Sel olup boğuyor yüreğimi. Tıpkı gökten yağan yağmurun sularına gömülen bu şehir gibi. Daha ne çok özlemlerim olacak sana. Ne çok göz yaşlarım, söz yaşlarım. İçimde biriktirdiklerim, dilime gelip de söyleyemediklerim bir kelepçe gibi sıkacak boğazımı. Ne yutabiliyorum o acı lokmayı, ne de çıkarabiliyorum. Ne yutabileceğim ömrüm oldukça ne de çıkarabileceğim. Yine mutluluğu oynuyorum. Sahte gülücükler dağıtıyorum etrafa. İçim parça parça dağılırken yüzüme zoraki tebessümü yerleştiriyorum. Herşeyimi sende bırakıp gidiyorum. Sevmek mi bundan sonra? Sevgiyi oynamak olur, sevmek sende kaldı. Yüreğim sende kaldı. Ne haldeyim, ne haldesin, biliyorum. Sen bilmiyorsun söyleyemediklerimin beni her geçen an nasıl tükettiğini. Yeniden can bulan yüreğimin nasıl yok olduğunu bilemezsin. Canım yana yana, kanaya kanaya terk ediyorum bizi. Anlayamazsın sebebini, sorma... SORMA

Kimbilir belki günün birinde koşar gelirim sana. Sarılırım boynuna, sokulurum koynuna.Affet diye kapanırım ayaklarına. Sen olmazsın o anda, olmazsın değil mi? Ben bunu hak ediyorum.

Ne istediğini bildiğin halde kilitlenip kaldın mı hiç? Sorum belli, cevabım belli. Cevabımı dile getirmem, İMKANSIZ. İmkansızı istedim hep, işte asıl İMKANSIZLIK bu. Umutlarımı tüketip, umutsuzluğum yaptım. Şimdi imkansız dediğim bana uzanan ele inat ben yok oluyorum çaresizlikten.

Bir ipte sallanan çamaşır gibi tüm hayallerim,umutlarım. Senle dolu her şey. Fırtına dağıttı,savurup attı yerden göğe. Yok oldum. Sonra sen geldin. Bir bir toplamaya çalışıyorsun hayallerimi-zi. Ama ben dağılmışım bir kere. Nerdeyim bilmiyorum. Bulamıyorum kendimi.Çözemiyorum çaresizliğimi.

Ben bizi yok ediyorum. Affet demeye yüzüm yok. Döndüm bak demeye de yüzüm olmayacak. Çünkü biliyorum dilin affettiğini söylese de bana, yüreğin hep kırgın hep küskün olacak. Gözündeki ışık sönecek bana bakarken.

Benim yapamadığımı yap... Kendine iyi bak. Güzel günlerimizi değil sana yaşattığım acı dolu günleri hatırla. Ve nefret et benden. Çünkü bu bana verebileceğin en büyük cezadır ve sana yaşattığım acının yanında çok küçük kalır koca yürekli yüce adam.

 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..