Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haksızlığa Uğrayanlar Dostunuz

Anlayışlı olan, yardım eden, yol gösteren…

İyi insanlar zaten iyi davranırlar da bu başka.

Kötülerle karşılaşıyorsunuz, zor durumlara düşüyorsunuz, itiyor kakıyorlar, sahipsiz çaresiz kalıyorsunuz…

O kötü ya da kayıtsız insanların içinden biri çıkıyor ve size yardım ediyor; baba gibi, kardeş, dost gibi.

İyi insanlar da varmış deyip geçiştiriyoruz ama aslında durum başka.

Bunlar da iyi insan da biz kılını kıpırdatmayan iyi insanlar da gördük!

Hayatlarında sizin düştüğünüz benzeri durumlara düşmüş, insanlık gösterilmemiş; onlar şimdi kendileri gibi zor durumdakilere yardım ediyorlar.

Az buz yardım değil size yapılan haksızlığa karşı çıkıp hayatını ortaya koyan var.

Bu, iyilik ya da insanlıkla anlatılmaz. Kendilerine yapılan haksızlık ve biraz da zor hayat, isyan bu insanları değiştirmiş haksızlığa uğrayanlara yardım etmeyi görev bellemişler.

Her yerde her toplumda var bunlardan. Zulüm ve haksızlıklar arttıkça ortaya çıkıyorlar. iyi oldukları için değil kendileri de haksızlığa uğradıkları için.

Belki kendilerine zulüm ve haksızlık yapılırken yapamadıklarını şimdi yapmak istiyorlar.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..