Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '18

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Hangimiz Daha Çok Kadın?

 
Evet bugünde derdim bu, neye göre bu kadınlık.. Mesela arkadaşımın iki çocuğu var benim bir o daha mı çok anne, gün aydınlanmadan, benden tam dört saat önce kalkıp sıcak poğaçalarını kahvaltıya yetiştirmeye çalışan komşum benden daha mı kadın. Peki sütünü sağıp poşetleyen üzerine tarih ve saatini her gün aksatmadan yazan, ev eksik listesini akşam işten dönerken tamamlamak üzere yanına alan ve bir parça bile unutmayan arkadaşım….
 
Bir sabah çoluk çocuk yok tabi yeni evlenmişim oturduğum sitenin yürüyüş kortunda bir kaç tur yürüdükten sonra dinlenmek için üç dört kadının oturduğu kamelyalara gittim. Aralarındaki konuşma çok dikkatimi çekti. hele bir kaç cümle var ki; ”sabah ondan sonra kalkan kadından bir hayır gelmez”. Eee Ben 12 de kalkıyorum .”Kadın dediğin öğlene kadar tüm ev işlerini bitirecek, en az üç çeşit akşam yemeğini hazırlayacak, öğleden sonra bir yere gidecekse gidecek kocası gelmeden de evinde olacak.” Aman Allah’ım ben kadın değilim galiba!!!
 
Bu kadınlarımızın düşüncesine düşünce özgürlüğü nedeniyle saygı duyuyorum fakat kesinlikle kadın dediğin şöyle olur böyle olur gibi etiketlendirilmesine katılmıyorum.
 
Bence kadın dediğin evi her daim paket gibi tertipli düzenli olmasa da çat kapı gelen misafirine kapısını ardına kadar açıp güler yüzüyle evine buyur edendir. Akşam yemeği yapamasa da çocuğuyla saatlerce oynayan sevgiyle doyurup büyütendir. Sırf kadın diye kendine yüklenen bütün gereksiz sorumlulukların altında ezilmek yerine, sevgiyle sorumlulukları bölüşmeyi öğretendir. Elalem ne der diyen değil, bana ne elalemden diyendir.
 
Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Toplam blog
: 7
: 81
Kayıt tarihi
: 08.11.18
 
 

Annemle babama göre hayalperst bir evlat , kardeşime sorarsak aşırı ablalık içerir bir kişilik, e..