Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '10

 
Kategori
Sinema
 

Harry Potter ve ölüm yadigarları

Oldum olası Fantastik filmlerin hastasıyımdır. Bayılırım o büyülü dünyaya girmeye önce romanlarını okurum sonra filmlerini seyrederim. Sanki kendimi o büyülü dünyanın bir parçası gibi hissederim. İçinde kaybolurum bazen baş kahraman olurum bazende başkahramanın arkadaşı.

En çokda bayıldığım kimlerdir biliyor musunuz o nur yüzlü ak saçlı bilge ihtiyarlar.

Harry Potter'da Dumbledore, Yüzüklerin Efendisinde Gandalf.

Bazen rüyalarımda görürüm o nur yüzlü bilgeleri bana yol gösterirler.

Hep, romanlardada filmlerdede o bilgelere bir şey olacak diye ödüm kopar.

Nitekim Harry Potter'in geçen serisinde benim ölüp biittiğim ağzından her çıkan kelimeyi beynime kazıdığım Dumbledore öldü.

Voldemort'tan bir kez daha nefret ettim. Zaten çok çirkin olduğunu hayal etmiştim. Ölüm Yadigarla'rında hayal ettiğim gibi çok kötü ve çirkin olduğunu gördüm.

Film çok güzeldi. Büyü dünyası nasıl güzel olmasınki. Sihirli değnekle yapılan savaşlar, sihirli değnekle yapılan koruma kalkanları muazzam.

Yılan sahnelerini müthiş çekmişler.

Dün geceyarısı saat yarımda sinemaya gittiğim için o sessizlikte yılanın saldırıları herkesi sinemada yerinden zıplattı.

Görseller, efekler, ses müthişti.

Dumbledore'suz film benim için üzücü olsada Harry, Hermonie ve Ron'un Voldemort'a ve yandaşlarına karşı verdiği savaşı izlemeye değer.

J.K Rowling ikinci seriden sonra hemen hemen her serisinde romanın en önemli kahramanlarını kaldırmış.

Önce Sirius gitti, sonra Dumbledore bu filmdede Dobby sevimli cin Bathilda tarafından öldürüldü...

Harry Potter'in önceki serilerde Lucious Malfoy'dan kurtardığı ve bağımsızlığını ilan ettiği cini sevimli Dobby Harry Potter ve arkadaşlarını kurtardıktan sonra ölüyor.

Film en heyecanlı yerinde bitiyor.

Ben romanın son serisini okuduğum için gelecek sezonda neler olacağını biliyorum. Ama söylemeyeyim heyecanı kaçar.

Özellikle geceyarısı filme gidip gecenin üçünde sinemadan dönmeniz helede üzerinizde eşofmanlarla rahat bir şekilde izlemeniz ayrı bir keyif veriyor doğrusu.

Deneyin, gidin, izleyin. Çok memnun kalacağınızı düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..