Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haşema

Tatil öncesi insanlarda hep olan o hal içindeyim. Ya da bende hep olan. Bir hafta önce valizi yavaştan hazırlayım fikirleri aklıma gelir, lakin neyse lan derim yaparım nasıl olsa. Sonra kalır 6 gün.. 5gün.. 4gün.. 3gün... Ve bugün olur. Sanırım yarın gece yola çıkmam gerekiyor, fark ettiyseniz ben hala 2 günüm varmış gibi davranıyorum. Yaparım ya ne var ki, iki şorta 3 tişörte bakmıyor mu bu iş diyorum.

Gelgelelim esas olay dolabın önünde, valiz yanıbaşında bağdaş kurunca başlıyor yoldaşlarım.Mel mel dolaba bakma hali. Hani lan diyorum o an, hani koyacağın iki şorttu noldu? Kendi sorumu cevapsız bırakmadım tabi. Genel olarak böyle insanları cevapsız bırakmayı, toplum içinde rencide etmeyi sevmem. Saçma da olsa önemsemeye çalışırım, gereksiz de olsa bir cevap veririm. Öyle de nazik bir insanımdır. Hemen verdim cevabı, koyarım lan ne var? Atarlıyımdır. O atarla birlikte tam iki adet sşrt koydum gerçekten. Kafama koyduğumu yaparım ben tabi ki, o an kafaya iki adet şortu koyduğum için tak gerçekleştirdim. Sonra dedim ki, keşke kafama biraz daha bişeyler koysaymışım, nitekim iki şort koyduktan sonra hangi renk tişörtlerle ya da atletlerle kombinlesem derdi başlıyor çünkü.

Ben Emma Woodhouse'm dedim. Büyük düşünür büyük işler başarırım. Hemen son aldıklarımı şöyle kafada bir tarttım, ölçtüm biçtim. Tamam dedim. Yolun çoğunu yürüdüm. Artık dinlenebilirim.

Evet gerçekten şu an karşımdaki minik valizimin içinde yalnızca iki şort var. Yoruldum ve dinlenmeye çekildim.

Bu yaşta bu kadar iş yeter a dostlar. Atalarımız ne demiş, gençlikten yaşlılığa can saklayın. Ben de bugüne kadar atasözlerinden hiç şaşmamış bir insanımdır şükür olsun yaradana. Bir onu çok severim bir de "bir gram et bin ayıbı örter" ve "can boğazdan gelir" . Hı sanırım bunlar atasözü olmayabilir ama ben bir kere öyle belledim, daha da değişmez bu algım.

Bu yaz zaten bikini, mayo olaylarına girişmeyeceğimden belki de bu rahatlık. Bu yaz bir çılgınlık yapıp haşema almayı planlıyorum. Yoo sandığınız gibi fazla kilolarımdan ötürü değil, çok fazla yanmamak, bronzlaşmamak adına. Yoksa annemin dediğine göre " senin zaten boyun uzun kızım, kemiklerin iri baba tarafın gibi, o göbek dediğin de ayva göbeği zaten" miş. O sebepten hani.

Şimdiki tatilde sıkıntı yok aslında ilk zamanlar aileyle birlikte olunacak. Esas sıkıntı ondan sonraki kısım. Adam beni bikiniyle görmesin diye kırk takla atmalı süreçler başlayacak. Neyseki çocukluğumda ters takla olsun düz takla olsun amuda kalkma olsun çeşitli aktivitelerim olmuştu, şimdi onların kaymağını yeme vakti.

Of bu fazlalık muhabbeti bana biraz fazla geldi.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 10
: 260
Kayıt tarihi
: 11.04.13
 
 

Lisansım eğitim üzerinedir. Lisansüstümü ne siz sorun ne ben söyleyeyimdir. Gezme, görme yeme içm..